هتل رنسانس مسکو : هتل پنج ستاره رنسانس، قسمت شمالی مرکز شهر مسکو قرار داشته و هتلی لوکس و پیشرفته است. این هتل برای میهمانان خود خدماتی مثل پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسه، سالن ارایشی و زیبایی، صرافی، اینترنت و پارکینگ رایگان، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... ارائه میدهد.

هتل رنسانس مسکو

اتاق های هتل رنسانس مسکو

هتل رنسانس مسکو طراحی دکوراسیون کلاسیک با لوازم مجلل و زیبایی دارند. همینطور کارکنان این هتل به صورت شبانه روزی به اتاق ها سرویس دهی میکنند. با اینکه هر اتاق و سوئیت از این هتل امتیازات خاص خود را داشته، اما امکانات یکسانی مثل تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و ارایشی، تلفن، میز مطالعه و ... دارد.

اتاق های هتل رنسانس مسکو

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل رنسانس مسکو

با اقامت در این هتل پنج ستاره صبحانه های شاهانه ای در فضای باز میل کنید. همینطور انواع غذاهای مدیترانه ای، سوشی ها، سالاد، غذاهای سبک و دیگر غذاهای بین المللی در رستوران خود برای توریست ها و گردشگران تورهای روسیه سرو میکند. میهمانان میتوانند از امکانات رفاهی این هتل مثل استخر سرپوشیده، سالن ورزشی، اتاق بخار، سالن ابگرم و ماساژ، سونا و جکوزی و سالن سینما استفاده کرده و لذت ببرند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل رنسانس مسکو

دسترسی های نزدیک به هتل رنسانس مسکو

از هتل رنسانس پنج ستاره به ایستگاه قطارهای زیرزمینی مسکو، دسترسی بسیار نزدیکی خواهید داشت، به این صورت که پانزده دقیقه تا ایستگاه مترو داینام و پنج دقیقه تا ایستگاه مترو بلوروسکایا راه است که برای رسیدن به این ایستگاه هتل، شاتل رایگان در اختیار مسافران ثرار میدهد. روبروی این هتل هیپرودرام مرکزی شهر قرار داشته و در پنج کیلومتری شمال شهر میباشد.