هتل رنسانس باکو : هتل چهار ستاره رنسانس باکو دارای کارکنانی مودب و حرفه ای بوده که به زبان های ترکی، فرانسوی، اسپانیایی و روسی مسلط بوده و از امکانات و خدماتی که ارائه میدهند میتوان به صرافی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، محوطه مخصوص استعمال سیگار، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، آسانسور، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... اشاره کرد.

هتل رنسانس باکو

اتاق های هتل رنسانس باکو

هتل رنسانس باکو، دارای صد اتاق و سوئیت، به صورت زیر می باشد :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های بدون آلرژی
  • اتاق های بدون صدا
  • سوئیت های ماه عسل

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره امکانات متنوعی داشته اما امکاناتی که به صورت یکسان در اتاق ها و سوئیت ها ارائه شده اند شامل سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، مینی بار، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز، نظافت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... می باشند.

اتاق های هتل رنسانس باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رنسانس باکو

انواع غذاهای بین المللی، ژاپنی، ترکی، اروپایی، ایتالیایی، فرانسوی اروپایی و ... در رستوران فونیکس این هتل چهار ستاره برای میهمانان و توریست های تور باکو سرو می شوند. صبحانه های هتل به صورت بوفه ای و روزانه ارائه می شوند. امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای توریست ها و گردشگران تور باکو شامل سالن اسپا و ماساژ، سونا و جوزی، استخر، حمام ترکی، سالن بدنسازی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رنسانس باکو

دسترسی های نزدیک به هتل رنسانس باکو

توریست ها و گردشگران تور باکو با اقامت خود در این هتل چهار ستاره، از جاذبه های گردشگری مثل کاخ سلیمانیه، مسجد محمد، میدان چشمه، برج دوشیزه، موزه فرش آذربایجان، برج شعله، ورزشگاه و ایستگاه مترو فاصله بسیار کمی دارد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله 25 کیلومتری از هتل رنسانس باکو می باشد.