هتل رد پلانت پوکت تایلند : هتل سه ستاره رد پلانت در پوکت، یکی از هتل های برتر در تایلند بوده که امکانات و خدماتی در حد هتل های چهار ستاره برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند ارائه میدهد. امکانات و خدماتی که این هتل برای توریست ها و گردشگران ارائه میدهد شامل پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، نگهداری از کودکان، صرافی، صندوق امانات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی اتوشویی، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، تاکسی سرویس و ... می باشند.

هتل رد پلانت پوکت تایلند

اتاق های هتل رد پلانت پوکت تایلند

هتل رد پلانت پوکت تایلند، دارای 142 اتاق و سوئیت تمیز و مدرن بوده که به صورت زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های دو نفره
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت

خدمات و امکانات اتاق ها به گونه ای بوده که احساس راحتی مطلق را برای توریست ها و گردشگران تور لحظه اخری تایلند فراهم می کند. سرویس دهی برای تمام اتاق ها به صورت شبانه روزی بوده و اینترنت بی سیم رایگان تمام اتاق ها را پوشش دهی می کند. از خدمات و امکاناتی ارائه شده داخل این اتاق ها میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل رد پلانت پوکت تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رد پلانت پوکت تایلند

در رستوران این هتل سه ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، تایلندی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور لحظه اخری تایلند ارائه می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رد پلانت پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل رد پلانت پوکت تایلند

از هتل رد پلانت سه ستاره تا جاذبه هایی مثل آکواریوم پوکت و پرومپت کیپ سی کیلومتر، تا ساحل پاتونگ پنج دقیقه و تا ساحل کارون بیست کیلومتر فاصله می باشد. مرکز خرید جهانی و مرکز خرید سوی بانگ در فاصله یک کیلومتر از هتل قرار دارند. از هتل رد پلانت پوکت تایلند تا فروگاه بین المللی شهر بیست کیلومتر راه است.