هتل رجینه ایروان ارمنستان : هتل رجینه نام یکی از هتل های بسیار خوب شهر ایروان و کشور ارمنستان است. این هتل با شعار "اجازه دهید تا مراقب نیازهایتان باشیم" توانسته اعتماد بسیاری از گردشگران تور ارمنستان را بدست آورد. هتل رجینه امکانات و مزایای فراونی دارد و در ادامه قصد داریم با معرفی این امکانات و مزایا مسافرین تور ارمنستان را در انتخاب هتل یاری کنیم. ارمنستان به عنوان یک کشور همسایه با ایران و با داشتن فرهنگ ناب و معماری بسیار زیبا توانسته گردشگران بسیاری از کشورمان را به سوی خود جذب کند. برای علاقه مندان به گردش در ارمنستان انتخاب یک هتل شیک و مناسب که در عین حال بتواند تمامی نیازهای یک گردشگر را پوشش دهد، بسیار حائز اهمیت است. هتل رجینه با ارائه بهترین خدمات و سرویس ها سفری آرام و بدور از دغدغه را برای گردشگران تور ارمنستان تضمین می کند.

هتل رجینه ایروان ارمنستان

اتاق های هتل رجینه ایروان ارمنستان

هتل رجینه 60 اتاق دارد که به بهترین نحو دکور و تزئین شده اند. همه اتاق های هتل به بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات و وسایل رفاهی مجهز هستند. تراس اتاق ها با داشتن چشم انداز فوق العاده زیبایی از کوه های ارارات، شادابی و نشاط را به مسافران می بخشد. در برخی از اتاق های هتل یک اتاق مجزا از اتاق نشیمن وجود دارد. از جمله وسایل درون اتاق ها می توان به سیستم تهویه هوا، تلویزیون، ماهواره، خطوط تلفن بین المللی، اینترنت، سشوار و مینی بار اشاره کرد.

اتاق های هتل رجینه ایروان ارمنستان

امکانات رفاهی هتل رجینه ایروان ارمنستان

امکانات عمومی هتل رجینه در سطح بسیار ممتازی قرار دارد. استخر روباز، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس با ظرفیت 60 نفر، اینترنت رایگان،خدمات لباسشویی و خشکشویی و همچنین پارکینگ رایگان بخشی از خدمات و امکانات این هتل هستند.

امکانات رفاهی هتل رجینه ایروان ارمنستان

رستوران های هتل رجینه ایروان ارمنستان

هتل رجینه با داشتن رستوران درجه یک خود که کویین نام دارد توانسته رضایت تمام مشتریان خود را بدست آورد. در رستوران کویین انواع غذاهای سنتی ارمنی و همچنین غذاهای اروپایی سرو می شود و میهمانان می توانند از خوردن غذاهای متنوع و خوشمزه این رستوران لذت ببرند. بوفه هتل نیز هر روز صبح آماده ارائه سرویس با بهترین صبحانه ها به میهمانان خود است. همچنین هتل دارای یک بار شبانه روزی و کافه روباز بوده که در حال خدمت رسانی به مسافرین هستند.

 رستوران های هتل رجینه ایروان ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل رجینه ایروان ارمنستان‏

هتل رجینه در شهر زیبا و تاریخی ایروان، در خیابان نورکی ایگینر شماره 235 ‏قرار دارد. نمای بیرونی هتل ساده و در عین حال گرم و دلپذیر بوده و حس خوبی ‏را بیننده منتقل می کند. منظره دیدنی کوه های آرارات چشم اندازی بی نقص را ‏جلوی چشم میهمانان تصویر می کند که از درون تمام اتاق ها قابل مشاهده است. ‏یکی از مزایای بسیار خوب هتل رجینه نزدیکی به مرکز شهر، سیستم حمل و نقل ‏و مراکز گردشگری است. هتل از فرودگاه بین المللی تنها 20 دقیقه فاصله دارد. ‏همچنین این هتل دسترسی بسیار مناسبی تا مراکز خرید و فروشگاه ها داشته و تا ‏مرکز شهر حدودا 10 دقیقه با اتومبیل زمان نیاز است. بنابراین میهمانان می توانند ‏به راحتی و در هر زمان از روز به مرکز شهر بروند و در آنجا قدم بزنند و یا ‏خریدهایشان را انجام دهند. یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب هتل برای ‏گردشگران، نزدیکی به مراکز مهم گردشگری است. اگر فاصله محل اقامت تا ‏مراکز تفریحی و تاریخی کم باشد، علاوه بر اینکه مخارج رفت و آمد کاهش می ‏یابد، می توان در زمان نیز صرفه جویی کرد و در فرصت مقتضی از مکان های ‏بیشتری بازدید به عمل آورد. این پارامتر در هتل رجینه به خوبی دیده می شود به ‏طوری که فاصله گالری هنر ملی و خانه اپرای ایروان از هتل، تنها 5 کیلومتر ‏بوده و مسجد آبی نیز در فاصله 800 متری این هتل قرار دارد.‏