هتل رامادا پلازا استانبول : هتل پنج ستاره رامادا پلازا در سال 2005 در استانبول افتتاح شد. از آنجایی که دسترسی بسیار راحت و نزدیکی به سمت مرکز همایشات و نمایشگاه های نیشان تاشی داشته، مورد توجه بسیاری از توریست های تور استانبول و به خصوص تجار شده است. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل ارائه شده است. برای راحتی توریست ها و گردشگران نیز، خدمات ترانسفر فرودگاهی و درون شهری ارائه شده. از دیگر خدمات و امکانات این هتل برای توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوان به پارکینگ اختصاصی، تاکسی سرویس، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، نگهداری از کودکان، صرافی و صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، حمل چمدان، آسانسور، خدمات خانه داری و ... اشاره کرد.  

هتل رامادا پلازا استانبول

اتاق های هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا استانبول، در مجموع دارای 170 اتاق و سوئیت است که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های ویژه
  • اتاق های مخصوص معلولین
  • اتاق های VIP
  • سوئیت های مخصوص تازه عروس

هر 170 اتاق و سوئیت این هتل علاوه بر امکانات ویژه خود، دارای امکانات مشابهی نظیر سیستم تهویه هوا، تراس، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز اتو، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، لپ تاپ و ... می باشند.

اتاق های هتل رامادا پلازا استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رامادا پلازا استانبول

رستوران فاخر پانچالدی، برای میهمانان تور استانبول انواع و اقسام غذاهای ترکی، بین المللی، محلی و ... را آماده می کند. قسمت ناهارخوری این رستوران به سبک عثمانی طراحی شده است. کافی شاپ هتل رامادا پلازا استانبول نیز رو به پانگالی قرار داشته و نوشیدنی های مختلف، ویتامین ها و وعده های غذایی سبکی را برای توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه میدهد. روی پشت بام این هتل پنج ستاره یک استخر روباز به همراه سونا و جکوزی، مرکز آبگرم، سونا بخار، ماساژ و اسپا و ... به عنوان امکانات سرگرم کننده، قرار دارد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رامادا پلازا استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل رامادا پلازا استانبول

هتل پنج ستاره رامادا پلازا، از میدان تقسیم دو کیلومتر و از موزه نظامی تنها یک کیلو فاصله دارد. فرودگاه بین المللی آتاتورک، در فاصله 21 کیلومتری از هتل رامادا پلاز استانبول می باشد.