هتل رامادا ووجیائوچانگ شانگهای چین : این هتل چهار ستاره 21 طبقه با 383 اتاق، در منطقه یانگ پو از شهر دیدنی شانگهای قرار داشته و موقعیت بسیار مناسبی برای توریست ها و گردشگران تور چین دارد. این هتل با خدماتی از جمله پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، اینترنت و پارکینگ رایگان، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و جلسه، خشکشویی و اتوشویی، روزنامه رایگان، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، صرافی و ... که داشته و همینطور سرویس دهی شبانه روزی که دارد، توانسته بین توریست ها و گردشگران تور چین محبوب باشد.

هتل رامادا ووجیائوچانگ شانگهای چین

اتاق های هتل رامادا ووجیائوچانگ شانگهای چین

این هتل در کل 383 اتاق و سوئیت دارد که همگی فرش شده و مبله هستند. برای هر اتاق و سوئیت، اینترنت بی سیم رایگان در نظر گرفته شده. امکانات داخلی اتاق ها و سوئیت های هتل رامادا ووجیائوچانگ شانگهای چین شامل مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، تلفن، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و آرایشی، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشد.  

اتاق های هتل رامادا ووجیائوچانگ شانگهای چین

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رامادا ووجیائوچانگ شانگهای چین

هتل رامادا ووجیائوچانگ شانگهای چین یک رستوران به اسم ملودی داشته که فضایی خوب و دنج برای صرف یک وعده غذا دارد. این رستوران هتل رامادا ووجیائوچانگ شانگهای چین صبحانه ها را روزانه و به صورت بوفه سرو می کند. همینطور منوی دیگر وعده های غذایی این رستوران شامل غذاهای سنتی چینی و بین المللی نیز می باشد. در کنار این رستوران، یک سالن بدنسازی مجهز نیز وجود دارد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رامادا ووجیائوچانگ شانگهای چین

دسترسی های نزدیک به هتل رامادا ووجیائوچانگ شانگهای چین

با چهل دقیقه رانندگی از هتل به ایستگاه راه آهن و یک ساعت به فرودگاه بین المللی این شهر میرسید. ایستگاه متر نیز در فاصله هشتصد متری از هتل رامادا ووجیائوچانگ شانگهای چین قرار دارد. از جاذبه های گردشگری شانگهای که نزدیک به هتل قرار دارند میتوان به میدان مردم با سی دقیقه و رودخانه زوما چوند با شش دقیقه راه اشاره کرد.