هتل رادیسون گرجستان : هتل پنج ستاره رادیسون گرجستان، یکی از سه هتل برتر و فوق العاده شهر تفلیس بوده که در میدان رز رولوشن قرار دارد. این هتل هجده طبقه شیشه ای، از زیر مجموعه هتل های زنجیره ای رادیسون بلو است که در سال 1967 تاسیس و در سال 2009 مورد بازسازی قرار گرفته است. خدمه هتل رادیسون، توریست ها و گردشگران تور گرجستان را به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و از امکانات و خدماتی که به آن ها ارائه میدهند میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خدمات مخصوص افراد معلول، سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل، محوطه مخصوص استعمال سیگار، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات خانه داری، صرافی، صندوق امانات، پارکینگ اختصاصی، میز تور، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد. هتل رادیسون بلو تفلیس امکان ورود حیوانات خانگی به داخل را نمیدهد.

هتل رادیسون گرجستان

اتاق های هتل رادیسون گرجستان

هتل رادیسون به طور کلی دارای 249 اتاق و سوئیت شیک و مجلل می باشد. هر چه به سمت اتاق های بالایی این هتل بروید، چشم انداز زیباتری نصیبتان خواهد شد. خدمه هتل به صورت شبانه روزی به میهمانان تور گرجستان خود در اتاق ها سرویس دهی می کنند. امکاناتی که به طور یکسان در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل ارائه شده شامل مینی بار به همراه آب معدنی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، میزمطالعه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند.

اتاق های هتل رادیسون گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رادیسون گرجستان

استخر سرپوشیده این هتل یکی از ویژگی های مثبت این هتل پنج ستاره است. محبوبیت این استخر سرپوشیده، دیوارهای شیشه ای است که داشته. به خاطر قرار داشتن این هتل در طبقه آخر، توریست ها و گردشگران تور گرجستان میتوانند از داخل استخر به راحتی شهر و زیبای تفلیس را زیر پای خود ببینند. در کنار این استخر امکانات رفاهی و سالم دیگری مثل سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، استخر روباز، و ... ارائه شده اند. این هتل رستوران های بسیار داشته، رستوران ایتالیایی، رستوران آسیایی، رستوران محلی، بین المللی و ... . در طبقه شانزدهم نیز کافه بار اکسیژن قرار دارد. این کافه نیز علاوه بر سرو انواع نوشیدنی های گرم و سرد، چشم اندار خوبی از تفلیس را به شما میدهد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رادیسون گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل رادیسون گرجستان

این هتل پنج ستاره از ایستگاه مترو روستاولی سیصد متر و از ایستگاه قطار پنج کیلومتر فاصله دارد. خوشبختانه جاذبه های گردشگری خوب و مناسبی نظیر موزه فرهنگ با یک کیلومتر، سالن اپرا و تئاتر با چهارصد متر فاصله، میدان آزادی و رود Mtkvari River و ... نزدیک به این هتل پنج ستاره قرار دارند. از هتل رادیسون گرجستان تا فرودگاه بین المللی تفلیس تنها نوزده کیلومتر راه است.