هتل رادیسون بلو شانگهای : این هتل پنج ستاره مجلل، در خیابان نانجینگ شرقی، روبروی میدان پیپل، موزه هنر شانگهای و گرند تئاتر شانگهای قرار داشته که برای میهمانان خود امکاناتی نظیر پذیرش شبانه روزی، اینترنت و پارکینگ رایگان، صندوق امانات، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسه، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی، آرایشگاه، خدمات برای معلولین و ... ارائه می دهد.

هتل رادیسون بلو شانگهای

اتاق های هتل رادیسون بلو شانگهای

هتل لوکس و همه چیز تمام رادیسون بلو در شهر شانگهای چین، یکی از هتل های معروفی است که به خاطر ارائه امکانات بهتر و پیشرفته تر در اتاق های خود مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور شانگهای قرار گرفته. این اتاق ها طراحی کلاسیک داشته و بیشتر اسباب آن از چوب هستند. هرکدام از این اتاق ها و سوئیت های هتل رادیسون بلو شانگهای، دارای امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، حمام اختصاصی، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... می باشند.

اتاق های هتل رادیسون بلو شانگهای

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رادیسون بلو شانگهای

تمام امکانات رفاهی برای اقامت هرچه راحت تر و بهتر برای توریست ها و گردشگران تور چین در این هتل فراهم شده و آن ها میتوانند با اقامت در این هتل، از امکانات رفاهی نظیر زمین تنیس، بیلیارد، اسکواش، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، گلف و استخر سرپوشیده استفاده کنند. علاوه بر اینها، پنج تا از معروف ترین رستوران های شهر شانگهای، در این هتل قرار داشته که به صورت شبانه روزی برای میهمانان خود غذا سرو میکند این رستوران ها در منوی غذایی خود انواع غذاهای محلی، آسیایی و بین المللی ارائه می دهند. بین این رستوران ها، رستوران اپیکور، یکی از رستوران های خوش منظره با آشپزخانه باز می باشد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رادیسون بلو شانگهای

دسترسی های نزدیک به هتل رادیسون بلو شانگهای

هتل رادیسون بلو، با ایستگاه مترو پیپلز اسکوئر یک دقیقه، با ایستگاه قطار شانگهای سه کیلومتر، با فرودگاه هنگیا پانزده کیلومتر و همینطور با فرودگاه بین المللی این شهر، 46 کیلومتر فاصله دارد.