هتل دیوانا پلازا پاتونگ پوکت : این هتل چهار ستاره دیوانا پلازا، موقعیت بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران تور تایلند داشته و دسترسی های نزدیکی به سمت ساحل و مراکز تجاری و تفریحی دارد. سرویس دهی و پذیرش در هتل دیوانا پلازا پاتونگ پوکت به صورت شبانه روزی بوده و از دیگر خدمات این هتل پارکینگ اختصاصی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، روزنامه در لابی، خدمات مخصوص افراد معلول، فروشگاه هدایا و سوغاتی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، محوطه مخصوص استعمال سیگار، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی و ... می باشند.

هتل دیوانا پلازا پاتونگ پوکت

اتاق های هتل دیوانا پلازا پاتونگ پوکت

هتل دیوانا پلازا پاتونگ پوکت در مجموع، 249 اتاق و سوئیت دارد. این 249 اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های چهار تخته
  • اتاق های پریمیر
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های دلوکس

دکوراسیون و طراحی اتاق ها و سوئیت های این هتل چهرا ستاره مدرن و بسیار شیک است. تمام اتاق های این هتل تراس اختصاصی داشته که به سمت استخر و یا شهر چشم انداز دارند. از امکانات ارائه شده در اتاق ها و سوئیت های این هتل میتوان به تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی، گاوصندوق و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل دیوانا پلازا پاتونگ پوکت

امکانات رفاهی و رستوران های هتل دیوانا پلازا پاتونگ پوکت

سالن بدنسازی، استخر بزرگسالان و کودکان، ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی، زمین بازی برای کودکان و ... از جمله امکانات رفاهی هتل دیوانا پلازا پاتونگ پوکت هستند. در پنج رستوران این هتل، انواع غذاهای بین المللی، آسیایی، محلی، تایلندی و ... در سالن و یا فضای باز به همراه نوشیدنی های مختلف سرو می شوند. کافه های هتل نیز غذاهای سبک و نوشیدنی ها را در کنار استخر سرو می کنند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل دیوانا پلازا پاتونگ پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل دیوانا پلازا پاتونگ پوکت

این هتل چهار ستاره از ساحل محبوب پاتونگ، پنج دقیقه پیاده روی فاصله دارد. از مراکز خرید نزدیک به هتل دیوانا پلازا پاتونگ پوکت، میتوان به مرکز خرید جونگ سیلون اشاره کرد. مرکز شهر پوکت تا هتل شانزده کیلومتر فاصله دارد. از فرودگاه بین المللی تا هتل دیوانا پلازا پاتونگ، 37 کیلومتر می باشد.