هتل دیزرت رز دبی : هتل چهار ستاره دیزرت رز، برای میهمانان خود امکانات و خدمات بسیار ارائه داده و در طول سفر هر کمکی به آنها می کند. خدمه این هتل به زبان های هندی، انگلیسی و عربی مسلط هستند و به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و سرویس میدهند. امکانات هتل دیزرت رز، خیلی بیشتر و مدرن تر از دیگر هتل های دبی است. این هتل چهار ستاره دارای خدماتی مثل اینترنت بی سیم، پارکینگ رایگان، خشکشویی و اتوشویی، روزنامه در لابی، تبدیل ارز و صرافی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری با هزینه اضافه، خدمات برای معلولین، نگهداری از کودکان، آسانسور و همینطور منشی تور که برای میهمانان تور دبی برنامه ها و تفریحاتی مثل گشت آبی، سافاری، شتر سواری و ... هماهنگ می کند.

هتل دیزرت رز دبی

اتاق های هتل دیزرت رز دبی

هتل دیزرت رز دبی، به طور کلی 105 اتاق و سوئیت داشته که هر کدام از آنها بسیار مجلل دکور و تزئین شده اند. همینطور امکاناتی که داخل اتاق ها به توریست ها و گردشگران تورهای دبی ارائه می شوند شامل سیستم تهویه هوا، میز اتو، تراس اختصاصی، آشپزخانه در سوئیت ها، مینی بار یا یخچال، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آراشی، تلفن، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... می باشند.

اتاق های هتل دیزرت رز دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل دیزرت رز دبی

میهمانان تور دبی در این هتل بهترین تفریحات و سرگرمی ها از جمله حمام و استخر روباز روی پشت بام با منظره ای پانوراما، تراس آفتاب، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ و اسپا و ... را خواهند داشت. همینطور رستوران های هتل دیزرت رز دبی انواع غذاهای هندی، لبنانی، محلی و بین المللی را برای میهمانان سرو می کنند. در این منطقه بهترین رستوران، همین رستوران هتل دیزرت رز دبی است.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل دیزرت رز دبی

دسترسی های نزدیک به هتل دیزرت رز دبی

از این هتل چهار ستاره تا دبی کریک پانزده دقیقه و تا مرکز خرید برجمان تنها ده دقیقه فاصله خواهید داشت. فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله شش کیلومتری از هتل دیزرت رز قرار دارد.