هتل دیاموند کلیف پوکت : این هتل زیبا و لوکس شهر پوکت بعد از بررسی های انجام شده یکی از بهترین و جذاب ترین هتل های شهر بوده که مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور پوکت قرار گرفته است. هتل دیاموند کلیف پوکت بیست هکتار باغ که روبروی دریای آندمان و ساحل کلیم میباشد قرار دارد. یگی از چیزهای عجیبی که ممکن است در هتل با آن مواجه شوید، میوه فروشی است که داخل هتل بوده. ترنسفر فرودگاهی و مرکز پاتونگ به صورت رایگان بوده و تا فرودگاه بین المللی تنها 45 دقیقه راه است. شما میتوانید با خیال راحت این هتل را برای اقامت انتخاب کنید چرا که نزدیک به مراکز تجاری و تفریحی مثل مرکز خرید محبوب جونگ سیلون میباشد همینطور تا ساحل زیبا و دیدنی پارادایس نیز بیست دقیقه راه خواهید داشت. با اقامت در هتل دیاموند کلیف پوکت بسیاری از امکاناتی که حتما در سفر نیازتان خواهد شد را بدست می آورید مثل، سالن کتفرانس، پارکینگ، اینترنت رایگان، ترنسفر فرودگاهی، سالن زیبایی و آرایشگاه، مرکز خرید، خدمات خشکشویی و اتوشویی و پذیرش شبانه روزی که از امکانات خوب هتل لوکس دیاموند کلیف پوکت است.

هتل دیاموند کلیف پوکت

اتاق های هتل دیاموند کلیف پوکت

این هتل چند اتاق مختلف مثل اتاق های رو به ساحل، اتاق های خانوادگی، اتاق های استاندارد، سوئیت ها، اتاق های دو تا چهار تخته و .. را به میهمانان خود ارائه میدهد. اتاق های این هتل هرکدام مجهز به تراس اختصاصی بوده منظره زیبایی از غروب خورشید را به شما میدهد. دکوراسیون و تزئین اتاق ها بیشتر چوبی بوده و فضایی آرامش بخش دارد. امکانات و خدمات هر اتاق شامل مینی بار، سیستم تهویه هوا، یخچال، تلوزیون ماهواره ای، کفپوش چوبی، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی، رادیو و سرویس دهی شبانه روزی میباشد.

اتاق های هتل دیاموند کلیف پوکت

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل دیاموند کلیف پوکت

حتی در سفر هم تناسب اندام خود را حفظ کنید! هتل دیاموند کلیف پوکت سالن ورزشی و بدنسازی مجهزی داشته که میتوانید در طول سفر به فکر تناسب اندامتان باشید و ورزش روزانه تان را قطع نکنید. همچنین ورزش های دیگری مثل تنیس در هتل قرار دارد. هتل دیاموند کلیف پوکت سه استخر، سونا، جکوزی و سالن اسپا و ماساژ درمانی دارد. رستوران های هتل بنا به خواسته هر غذای دریایی، آسیایی، بین المللی و محلی را برای شما سرو خواهند کرد. شما میتوانید بعد از ظهر خود را در کافه هتل همراه با میل کردن شیرینی های وسوسه انگیز تایلندی و چای خوش عطر این شهر بگذرانید.