هتل دی کی دی بریج تفلیس : هتل سه ستاره دی کی دی بریج در یکی از آرام ترین منطقه های شهر تفلیس است. این هتل کارکنانی آموزش دیده و حرفه ای داشته که به زبان های انگلیسی، روسی، گرجی و عبری مسلط هستند. در هتل دی کی دی بریج تفلیس برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان امکانات و خدمات بسیار خوبی ارائه می شوند و تقریبا هر آنچه که نیاز دارند فراهم شده است مثل خدمات مخصوص افراد معلول، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، کلیسا و نمازخانه، اینترنت بی سیم رایگان، سوپرمارکت، صندوق امانات، صرافی و ... .

هتل دی کی دی بریج تفلیس

اتاق های هتل دی کی دی بریج تفلیس

هتل دی کی دی بریج تفلیس به طور کلی دارای 48 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های ضد آلرژی
  • سوئیت های خانوادگی

امکانات مناسب و بسیار خوبی برای راحتی اقامت میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان ارائه شده تا اقامتی راحت را در هتل دی کی دی بریج تفلیس داشته باشند. از جمله امکانات مشابه بین هر اتاق و سوئیت این هتل میتوان به سیستم تهویه هوا، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل دی کی دی بریج تفلیس

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دی کی دی بریج تفلیس

در رستوران این هتل صبحانه ها هر روز صبح به صورت بوفه ای سرو می شوند. انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و گرجی نیز به عنوان وعده های ناهار و شام سرو می شوند. نوشیدنی های مختلف گرم و سرد به همراه دسرهای متنوع در کافه ارائه می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل سه ستاره برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان شامل کارائوکه، زمین بازی مخصوص کودکان،، کتابخانه، سالن بدنسازی و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دی کی دی بریج تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل دی کی دی بریج تفلیس

توریست ها و گردشگران تور گرجستان لست تورز میتوانند با ده دقیقه پیاده روی به ایستگاه متروی آختلی و به بسیاری از رستوران ها، کافی شاپ ها و کافه بارهای شهر دسترسی داشته باشند. اگر با ماشین به سمت شهر تفلیس حرکت کنید، بیست دقیقه در راه خواهید بود. خیابان روستاولی در فاصله ده مایلی و فرودگاه بین المللی تفلیس در فاصه شانزده مایلی هتل دی کی دی بریج تفلیس قرار دارد.