هتل دی واری جومتین پاتایا : از هتل های خوب چهار ستاره شهر پاتایا تایلند، هتل دی واری جومتین ‏است. این هتل همینطور روبروی ساحل معروف جومتین قرار داشه و با مرکز شهر بانکوک دوساعت فاصله دارد. این هتل چهار ستاره به تنهایی امکانات پیشرفته و مدرن ترین نسبت به دیگر هتل های چهار ستاره اطراف دارد مثل شش سالن کنفرانس با 450 نفر ظرفیت، پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان در همه جای هتل، سالن مخصوص مراسمات، خدمات خشکشویی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، ترانسفر فرودگاهی، خدمات پرستاری از کودکان، دربان برای سالن های نشست، خدمات فکس و کپی و پذیرش شبانه روزی میباشد.

هتل دی واری جومتین پاتایا

اتاق های هتل دی واری جومتین ‏پاتایا

هتل دی واری جومتین ‏پاتایا تراس هایی به سمت خلیج زیبای سیام داشته و منظره ای زیبا را برای میهمانان خود دارد. علاوه بر اتاق ها، سوئیت های هتل دی واری جومتین ‏پاتایا نیز این منظره را دارند. از دیگر امکانات مشترک این اقامتگاه ها میتوان به سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام لوکس و مجهز، کارت های الکترونیکی برای ورود به اتاق ها، میز مطالعه، چای ساز قهوه ساز، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، تلوزیون ماهواره ای، تخت ها و مبلمان شیک و راحت و دکوراسیونی مدرن و به سبک تایلندی دارند. همینطور توریست ها و گردشگران تور پاتایا میتوانند اتاق ها و سوئیت های خود براساس نیازهای خود انتخاب کنند.

اتاق های هتل دی واری جومتین ‏پاتایا

رستورانها و امکانات تفریحی هتل دی واری جومتین ‏پاتایا

ماساژهای تایلندی هتل دی واری جومتین ‏پاتایا  بسیار معروف است میتوان بعد از گشت و گذار در شهر پاتایا خستگی خود را با ماساژ برطرف کرد. سونا و جکوزی نیز کنار 2استخر و باشگاه بدنسازی دیگر این هتل قرار دارند. و اما قسمت خوشمزه هتل، اگر میخواهید غذاهای تایلندی و البته ویتنامی را امتحان کنید، رستوران فریکس هتل دی واری جومتین ‏پاتایا را به شما پیشنهاد میکنیم. در همین رستوران میتوایند صبحانه های مفصلی از ساعت شش صبح تا ده صبح میل کنید. آب میوه های طبیعی و انواع نوشیدنی های خوب گرم و سرد را با کافه  DIB داشته باشید. غذاهای دریایی هتل دی واری جومتین ‏پاتایا را نیز در رستوران ساحلی دی بیچ میل کرده و لذت ببرید.