هتل دپاترا بانکوک : هتل سه ستاره دپاترا، یکی از هتل های خوب سه ستاره در شهر بانکوک است که به خاطر قیمت و امکانات خوبی که داشته، مورد استقبال بسیاری از توریست ها و گردشگران تور بانکوک قرار گرفته. این هتل شبانه روزی پذیرش کرده و خدماتی مانند ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ، اینترنت رایگان در محیط های عمومی هتل، سالن کنفرانس و جلسه، صرافی، نگهداری از کودکان و ... را به میهمانان خود ارائه میدهد.

هتل دپاترا بانکوک

اتاق های هتل دپاترا بانکوک

این هتل سه ستاره 246 اتاق داشته که این 246 اتاق به چند دسته زیر تقسیم میشوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های اجرایی
  • سوئیت های پاترا

تمام وسایل و دکور اتاق ها و سوئیت های هتل دپاترا بانکوک مدرن و چوبی بوده و به سبک معاصر تزئین شده اند. این اتاق ها و سوئیت ها، هرکدام دارای سیستم تهویه هوا، مینی بار، آشپزخانه کوچک در برخی سوئیت ها و اتاق ها، اینترنت وایرلس رایگان، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی 24ساعته، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... هستند.  

اتاق های هتل دپاترا بانکوک

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دپاترا بانکوک

رستوران ها و کافه های هتل دپاترا بانکوک انواع و اقسام غذاها و نوشیدنیهای محلی، تایلندی، اروپایی، آسیایی و بین المللی را برای توریست ها و گردشگران تور بانکوک به همراه موسیقی آماده کرده و منوهای مختلفی ارائه میدهد. امکانات سرگرم کننده هتل استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن اسپا و ماساژ و سالن ورزشی مجهز میباشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دپاترا بانکوک

دسترسی های نزدیک به هتل دپاترا بانکوک

از این هتل دسترسی بسیار راحتی به سمت فرودگاهی بین المللی بانکوک خواهید داشت. همینطور وسایل حمل و نقل عمومی مثل ایستگاه مترو Ramkhamhaeng Airport نیز با فاصله بسیار کم از هتل سه ستاره دپاترا بانکوک قرار دارند. هتل دپاترا بانکوک در منطقه ای قرار داشته که رستوران ها، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری خوبی کنار یکدیگر بوده و به همین خاطر میتواند منطقه مناسبی برای توریست ها و گردشگران باشد.