هتل دوسیت تانی پاتایا تایلند : هتل پنج ستاره دوسیت تانی در خلیج پاتایا قرار داشته و تا ساحل تماشایی این شهر تنها یک دقیقه فاصله دارد. همینطور از اتاق ها و رستوران های خود به سمت دریا و ساحل چشم انداز بسیار زیبایی دارند. این هتل دارای خدمات منشی تور، سالن آرایشی، تراس، گاوصندوق، صرافی و تبدیل ارز، خشکشویی، آسانسور، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خدمات خانه داری، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان و ... بوده و اقامت بسیار خوبی را برای توریست ها و گردشگران تور تایلند فراهم میکند.

هتل دوسیت تانی پاتایا تایلند

اتاق های هتل دوسیت تانی پاتایا تایلند

هتل دوسیت تامی پاتایا به طور کلی 481 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های چهار تخته
  • سوئیت معمولی
  • سوئیت های دولوکس

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره تراس اختصاصی داشته که به سمت دریا و باغ چشم انداز بسیار زیبایی دارند. دکوراسیون آن ها به سبک تایلندی و منحصر بفرد است. امتیازات و امکانات هر اتاق بسته به انتخاب میهمانان تور تایلند دارد اما تمام امکانات یکسان بین اتاق ها و سوئیت ها شامل تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، صندوق امانات، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند.

اتاق های هتل دوسیت تانی پاتایا تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دوسیت تانی پاتایا تایلند

میهمانان تور تایلند با اقامت خود در این هتل دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل زمین تنیس، سالن ماساژ، سونا و جکوزی، دو استخر و ... هستند. در رستورانها و کافی شاپ های آن نیز انواع غذاهای بین المللی، ایتالیایی، محلی، آسیایی و ... همراه با منظره ای به سمت خلیج شهر سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دوسیت تانی پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل دوسیت تانی پاتایا تایلند

هتل دوسیت تانی پنج ستاره به جاذبه های گردشگری بسیار خوبی مثل بازار شناور، دهکده فیل ها و ... دسترسی راحت و نزدیک دارد. همینطور فاصله اش از شهر بانکوک با خودرو شخصی، یک کیلومتر می باشد.