هتل دوسو دوسی در استانبول و در خیابان وطن قرار دارد ، دسترسی هتل به مراکز تاریخی خرید و گردشگری مناسب است ، فاصله هتل تا میدان تقسیم 5 کیلومتر و فاصله فرودگاه آتاترک تا هتل نیز 15 کیلومتر است، 

اتاق های هتل بسیار شیک و تمیز با امکاناتی چون تلویزیون با شبکه های ماهواره ای ، اینترنت رایگان، میز کار، چای و قهوه ساز، یخچال و مینی بار، صندوق امانات، مبلمان ، حمام لوکس با محصولات بهداشتی معتبر با سشوار و حوله و تهویه مطبوع در خدمت مهمانان هستند. همچنین 23 اتاق مخصوص ورزشکاران به صورت اختصاصی طراحی شده است.

در رستوران هتل می توانید از خدمات صبحانه بوفه، نهار و شام در طول روز بهره مند شوید غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی با استفاده از باکیفیت ترین مواد توسط کادری مجرب و حرفه ای به شما عزیزان ارائه می گردد، در بار لابی هتل نیز می توانید از یک نوشیدنی گوارا یا غذاهای سبک میان وعده در کنار دوستان و آشنایانتان لذت ببرید. در قسمت دیگر لابی بار می توانید بعد ازظهر خود را با یک فنجان چای یا قهوه همراه با شیرینی های خوشمزه ودر آخر هفته ها با موسیقی زنده بگذرانید.

در سالن ورزشی، استخر، حمام ترکی، اتاق بخار، سونا و خدمات ماساژ با ارائه خدماتی فراتر از انتظارات شما می توانید  خستگی خود را پس از یک روز طولانی بدر کنید.

در هتل 6 اتاق چند منظوره برای جلسات ، کنفرانس، سالن برگزاری جشن ها و مهمانی ها در نظر گرفته شده، خمات خشکشویی، صرافی، کرایه اتو ، آرایشگاه ، فروشگاه و .. نیز ارئه دهنده بهترین خدمات به مسافرین محترم می باشند.