هتل دورا استانبول : این هتل چهار ستاره در میدان تکسیم، همیشه یکی از هتل های مورد علاقه توریست ها و گردشگران تور استانبول است. به خاطر امکانات و خدماتی که این هتل ارائه میدهد بسیاری از توریست ها و گردشگرانی که میخواهند نزدیک به میدان تکسیم اقامت داشته باشند هتل دورا استانبول را انتخاب میکنند. پذیرش های این هتل 24 ساعته انجام شده و شما میتوانید به راحتی با سرویس ترنسفر فرودگاهی هتل مسیر رفت و برگشت خود از هتل به فرودگاه و برعکس را داشته باشید، البته با هزینه اضافه. هتل دورا برای برگزاری مراسمات و کنفرانس های شما نیز سالن بزرگ به همراه امکانات مورد نیاز ارائه میدهد. اتاق های جلسه هایی برای بزگرای جلسات شما نیز آماده هستند. اینترنت و روزنامه در لابی هتل برای میهمانان رایگان است. میهمانان میتوانند لوازم و اشیا گران قیمت و با ارزش خود را به صندوق امانات هتل سپرده و با خیال راحت از سفر خود لذت ببرند. برای خرید سوغاتی و هدایا، فروشگاه مناسبی داخل هتل موجود است تا شما را از فروشگاه ها و مغازه های بیرون از هتل بی نیاز میکند. خدمات دیگری مثل خشکشویی و اتوشویی نیز ارائه میشود.

هتل دورا استانبول

اتاق های هتل دورا استانبول

هتل دورا حدودا 119 اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی، اتاق vip و سوئیت ها مختلف داشته که هرکدام به سمت شهر پنجره و یا تراس دارند. بعضی از اتاق ها نیز میتواند به درخواست شما ضد آلرژی باشد. اما خدماتی که داخل هر اتاق و سوئیت به صورت یکسان و مشابه برای هر میهمان قرار داشته، شامل لپ تاپ، مینی بار، سیستم تهویه هوا، صندوق امانات، تلفن، تلوزیون ماهواره ای، اینترنت وایرلس رایگان، حمام اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز، گهواره رایگان، تختخواب تاشو اضافه، آب معدنی های رایگان، منوی بالش، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اتو و میز اتو و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان میباشد. برای هر اتاق سرویس دهی شبانه روزی در نظر گرفته شده.

اتاق های هتل دورا استانبول

رستوران و امکانات تفریحی هتل دورا استانبول

هتل دوا یک رستوران به همراه متوی ترکی و بین المللی داشته و انواع غذاهای ترکی و بین المللی را در وعده های غذایی صبحانه، نهار و شام به همراه موزیک زنده محلی و غیر محلی سرو میکند. با این وجود دیگر نیازی به خروج از هتل برای صرف غذا ندارید. بیشتر امکانات تفریحی این هتل، فعالیت های ورزشی هستند، مثل سالن ورزشی، سونا، استخر، سونا بخار و بک باغ.

رستوران و امکانات تفریحی هتل دورا استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل دورا استانبول

اگر در هتل دورا استانبول اقامت داشته و قصد خرید دارید، منطقه معروف نیشانتاشی با یک کلیومتر فاصله از هتل قرار دارد بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول برای خرید از محله نیشان تاشی دیدن میکنند. از هتل به وسایل حمل و نقلی اطراف، مثل ایستگاه متروی عثمان ده دقیقه راه دارید. میدان تکسیم نیز تنها ده دقیقه با هتل دورا استانبول فاصله دارد.