هتل دوانجیت ریزورت پوکت تایلند : هتل چهار ستاره دوانژیت ریزورت پاتونگ در پوکت در زمینی به مساحت 36 جریب از باغ های زیبای استوایی که فقط در ساحل پاتونگ درغرب پوکت یافت می شود بنا و درجنوب ساحل پتوگ و با فاصله ی 200 متراز دریا واقع شده است. در هتل دوانجیت ریزورت پوکت تایلند امکانات و خدمات بسیار خوبی مانند سالن کنفرانس ، خیاطی، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، سالن آرایشی، روزنامه رایگان در لابی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خدمات نگهداری از کودکان، محوطه مخصوص استعمال سیگار، اینترنت بی سیم رایگان، صرافی، صندوق امانات، خدمات مخصوص افراد معلول، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی و ... به میهمانان و توریست های تور تایلند فراهم شده است.

هتل دوانجیت ریزورت پوکت تایلند

اتاق های هتل دوانجیت ریزورت پوکت تایلند

هتل دوانجیت ریزورت پوکت تایلند در مجموع دارای 508 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های گرند دلوکس
  • اتاق های دلوکس با نمای باغ
  • اتاق های دلوکس گسلانگ
  • اتاق های دلوکس بنگلاز
  • سوئیت های خانوادگی
  • سوئیت های جونیور

تمام این اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره با امکاناتی مانند تهویه مطبوع، ماهواره، دوش آب سرد و گرم، اینترنت وای فای، تلفن و مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تراس اختصاصی، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... به میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند ارائه شده اند.

اتاق های هتل دوانجیت ریزورت پوکت تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دوانجیت ریزورت پوکت تایلند

در هتل دوانجیت ریزورت پوکت تایلند شما می توانید از هر سه استخر هتل استفاده کرده و نوشیدنی یا میان وعده مورد علاقه خود را سفارش دهید تا کنار استخر برای شما سرو کنند. کلوپ کودکانه و سالن بدنسازی نیز برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری تایلند تهیه شده است. دو رستوران بانبوری و توماتونگ با انواع غذاهای بین المللی، آسیایی، غربی و فست فود میزبان مسافران هستند. هتل دوانژیت همچنین با سه سالن اجتماعات برنامه های ویژه ای برای عروسی و ماه عسل مسافران برگزار می کند. مرکز اسپا با پنج ویلا خصوصی، هفت اتاق استاندارد اسپا، سونا جکوزی، دو سالن زیبایی مو آماده پذیرایی از میهمانان است.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دوانجیت ریزورت پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل دوانجیت ریزورت پوکت تایلند

خیابان بانگلا نایت و مرکز خرید جانگ سیلون یک کیلومتر با این هتل فاصله دارند. هتل چهار ستاره دوانژیت ریزورت تا شهر پوکت با اتوموبیل 25 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی پوکت 45 دقیقه فاصله دارد.