هتل دانگ فنگ گوانجو چین : هتل دونگ فنگ یا دانگ فنگ گوانجو از هتل های 5 تاره و معروف این شهر است. به نظر می رسد موقعیت قرار گیری این هتل باعث شده تا از جمله هتل های محبوب در بین گردشگران چینی و خارجی شود. این هتل در قسمت یوژو در شهر گوانجو قرار گرفته است. تپه های بی نهایت زیبای یوژو نمای مناسبی را برای محیط هتل دونگ فنگ گوانجو ساخته که چشمان هر بیننده ای را به خود جلب می کند. همچنین این هتل در نزدیکی دریاچه لیوهوا قرار گرفته است که برای گردشگران تور گوانجو بسیار جذاب و دیدنی است. هتل لوکس و پنج ستاره دونگ فنگ گوانجو امکانات کامل و پرسنل حرفه ای را در دل خود جای داده است. استفاده از تجهیزات مدرن در لابی و اتاق ها و همچنین دسترسی ساده به این امکانات توجه گردشگران تور چین را به خود جلب می کند. همچنین رفتار حرفه ای مهمانداران این هتل، اقامتی لذت بخش را در شهر گوانجو به ارمغان می آورد. دکوراسیون زیبا و لوکس این هتل زبانزد شهر گوانجو است. بسیاری از مراسمات خاص مثل عروسی های خاص و لاکچری در این هتل برگزار می شود. از لابی گرفته تا اتاق ها با معماری لوکس ساخته شده تا افراد در هنگام اقامت در این هتل حس خوبی داشته باشند. یکی از ویژگی هایی که برای مسافران تور چین که به همراه خود کودک دارند مهم است، نگهداری بچه هاست در هنگام رفتن به فروشگاه ها و نمایشگاه ها و حتی اماکن دیدنی که رفتن به آن سخت است. به همین منظور هتل دونگ فنگ خدمات نگهداری از کودک و اتاق بازی کودک را در اختیار خانواده ها قرار داده است.

هتل دانگ فنگ گوانجو چین

اتاق های هتل دانگ فنگ گوانجو چین

امکانات اتاق های هتل کامل و بی نظیر است. دکوراسیون اتاق با رنگ های ملایم کار شده تا احساس آرامش اولین ما حصل استراحت کردن در اتاق ها باشد. تختخواب های همه اتاق ها راحت و مجلل بوده و مبلمان به کار رفته در آن شیک و به روز است. حمام درون تمامی اتاق ها بسیار شیک و به روز و مجهز به وان و وسایل مکمل حمام است. همچنین سشوار، صندوق امانات، یخچال، اسپرسو یا قهوه ساز، تلویزیون مجهز به ماهواره، مینی بار و دیگر امکانات نیز درون اتاق تعبیه شده تا مسافران تور چین در حین اقامت در هتل دونگ فنگ مشکلی احساس نکنند. البته سرویس دهی منظم و خدمات خانه داری روزانه امکانات موجود در اتاق را برای میهمانان هتل تکمیل می کند. اینترنت پرسرعت رایگان نیز درون اتاق ها فعال است.

اتاق های هتل دانگ فنگ گوانجو چین

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دانگ فنگ گوانجو چین

هتل دونگ فنگ مجهز به چندین رستوران است. شما بر اساس میل و ذائقه خود می توانید از رستوران ها و کافه های موجود در این هتل بهره مند شوید. رستوران غذاهای بین الملل که از یک سرآشپز اروپایی بهره مند است، انواع غذاهای اروپایی و آسیایی را در اختیار شما قرار می دهد. البته اگر مایل به خوردن غذاهای چینی هستید رستوران چینی هتل دونگ فنگ آماده سرویس دهی به شما خواهد بود. خدمات کافی شاپ نیز هم در محل کافی شاپ و هم در اتاق قابل دسترسی است. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و باشگاه بدنسازی اشاره کرد. با استفاده زا این امکانات خستگی گشت و گذار روزانه در گوانجو از تن شما به در خواهد رفت.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دانگ فنگ گوانجو چین

دسترسی های نزدیک به هتل دانگ فنگ گوانجو چین

هتل دونگ فنگ گوانجو از نظر دسترسی به قسمت های مهم شهری نیز در موقعیت فوق العاده ای واقع شده است. نزدیکی این هتل به مراکز تجاری باعث می شود تا گردشگران در طول مدت اقامت بتوانند به سهولت به مراکز خرید دسترسی داشته باشند. همچنین این هتل تا ایستگاه راه آهن تنها 1 کیلومتر فاصله دارد و برای رفتن به فرودگاه کافی است 6 کیلومتر طی شود. اقامت در این هتل می تواند به سادگی هرچه تمام تر در وقت گردشگران تور گوانجو صرفه جویی کند.