هتل دارکمن 2 استانبول : هتل پنج ستاره دارکمن 2 در منطقه لاللی قرار داشته و برای میهمانان و توریست های تور استانبول به صورت شبانه روزی سرویس دهی می کند. پذیرش ها در این هتل به صورت 24 ساعته می باشد. امکانات و خدمات ارائه شده برای توریست ها و گردشگران تور استانبول شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، خدمتکار روزانه، خدمات مخصوص معلولین، اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، منشی تور، محوطه مخصوص استعمال سیگار، نگهداری و حمل چمدان ها و ... می باشند.

هتل دارکمن 2 استانبول

اتاق های هتل دارکمن 2 استانبول

هتل دارکمن 2 استانبول به طور کلی دارای 25 اتاق و سوئیت بوده اکثر آنها اتاق های بدون آلرژی، بدون سیگار و عایق صدا هستند. کف تمام اتاق ها پارکت بوده و امکانات یکسانی که بین آن ها هست شامل تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، سیستم تهویه هوا، تراس اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان و سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل دارکمن 2 استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دارکمن 2 استانبول

رستوران هتل دارکمن 2 استانبول از ساعت هفت صبح تا نه شب باز بوده و روزانه صبحانه ها را به صورت روزانه و بوفه ای ارائه میدهد. انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی، آسیایی و محلی را همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان و توریست های تور استانبول در رستوران این هتل سرو می شود. از جمله امکانات تفریحی و سرگرم کننده این هتل پنج ستاره میتوان به استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل دارکمن 2 استانبول

دسترسی های نزدیک به  هتل دارکمن 2 استانبول

این هتل پنج ستاره استانبول به جاذبه های گردشگری خوبی مثل مسجد آبی و مسجد بسیار زیبای ایاصوفیه، با دو کیلومتر فاصله دسترسی دارد. ایستگاه تراموای محله آکسارای نیز در فاصله چهارصد متری از هتل می باشد. فاصله بین فرودگاه بین المللی آتاتورک تا هتل دارکمن 2 استانبول، پانزده کیلومتر است.