هتل دارالمسیاف دبی : هتل پنج ستاره دارالمسیاف دبی از باشکوه ترین هتل های منطقه جمیرا بوده که معماری بسیار زیبا و و امکانات پیشرفته و مدرنی دارد. اما با این حال، حال و هوایی شبیه به کاروانسراهای عربی دارد. بسیاری از توریست ها و گردشگران تور دبی که می خواهند اقامتی رویایی و لاکچری داشته باشند، این هتل پنج ستاره را انتخاب می کنند. از جمله خدماتی که این هتل برای میهمانان تور دبی خود ارائه میدهند شامل ساحل اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، صرافی، صندوق امانات، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، روزنامه در لابی و ... می باشند.

هتل دارالمسیاف دبی

اتاق های هتل دارالمسیاف دبی

هتل دارالمسیاف دبی در مجموع 283 اتاق و سوئیت دارد که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • سوئیت های مدرن

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل به اندازه کافی بزرگ هستند. دکوراسیون داخل این اقامتگاه ها به سبک عربی و شرقی بوده و همینطور از تراس های خود به سمت دریای خلیج فارس چشم انداز دارند. همه اتاق ها به صورت روزانه نظافت شده و امکاناتی که دارند شامل سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار یا یخچال، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، تراس، لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان و ... می باشند.

اتاق های هتل دارالمسیاف دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل دارالمسیاف دبی

از بهترین قسمت های تفریحی این هتل میتوان به دسترسی بسیار راحت به پارک وایلد وادی اشاره کرد. این هتل پنج ستاره امکانات تفریحی بسیار خوبی مثل تراس حمام آفتاب، استخر اختصاصی روباز، سالن بدنسازی، زمین تنیس، سالن آمفی تئاتر، ساحل اختصاصی، سالن بیلیارد، اسکله، باغ و فضای سبز، زمین بازی برای کودکان، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا و ... دارد. در رستوران های این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی، ایتالیایی، عربی، دریایی و ... برای میهمانان تور دبی سرو می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل دارالمسیاف دبی

دسترسی های نزدیک به هتل دارالمسیاف دبی

توریست ها و گردشگران تور دبی با اقامت خود در این هتل به ساحل جمیرا و برج العرب دسترسی بسیار راحت و نزدیکی خواهند داشت. همینطور فرودگاه بین المللی این شهر 25 دقیقه تا هتل دارالمسیاف دبی فاصله دارد.