هتل دابل تری بای هیلتون دبی : در نزدیکی باریکه دواک هتلی با تمامی امکانات لوکس و شیک در ساحل مختص به خودش قرار گرفته است. در این هتل بزرگ و معروف شما میتوانید پارکینگ رایگان خود را داشته باشید و با پرداخت مبلغ کمی برای یک روز از اینترنت استفاده کنید. از کارکنان مهربان هتل دابل تری بای هیلتون دبی برای مراکز تفریحی و تجاری مشاوره بگیرید این کارکنان میتوانند به زبان های اردو، اوکراینی، فیلیپینی، روسی، ایتالیایی، هندی، فرانسوی، انگلیسی، آلمانی، عربی صحبت کنند. چند نمونه از امکانات خوب این هتل خدمات نگهداری از کودکان میهمانان، امکان برپایی جشن ها و مراسم ها در هتل و .. میباشد.

اتاقهای هتل دابل تری بای هیلتون دبی :

این هتل به شما سه نوع اتاق ارائه میکند، اتاق های عایق صدا، اتاق های بدون سیگار و اتاق ها آلرژی که همه آن ها منظره فوق العاده دریای خلیج فارس و مارینا را دارند. هر اتاقی امکانات خاص خودش را دارد، تلویزیون، مینی بار کامل، میز نهارخوری، اتاق نشیمن بزرگ، حمام مجهز و بعضی اوقات آشپزخانه کامل.

اتاقهای هتل دابل تری بای هیلتون دبی ‏

امکانات و رستورانهای هتل دابل تری بای هیلتون دبی :

صبحانه های رستوران بین المللی ‏کیچن تیبل را از دست ندهید. برای عصرانه نیز اسنک های خوشمزه و نوشیدنی های بار آریا در کنار استخر را از دست ندهید. رستوران های Lounge، Areia Beach Bar & Gril و The Kitchen Table رستوران های بین المللی هتل هستند. رستوران المائده نیز غذاهای مدیترانه ای برای شما سرو میکند.

امکانات و رستورانهای هتل دابل تری بای هیلتون دبی

امکانات تفریحی ‏هتل دابل تری بای هیلتون دبی ‏:

برنامه خوبی برای میهمانان و گردشگران تور دبی که در این هتل اقامت میکنند در نظر گرفته شده مثل ساحل اختصاصی و حمام آفتاب، سالن اسپا و ماساژ برای استراحت شما، و باشگاه کودکان و بزرگسالان برای علاقه مندان به ورزش.

امکانات تفریحی ‏هتل دابل تری بای هیلتون دبی

جاذبه های تفریحی خوبی در نزدیکی ‏ هتل دابل تری بای هیلتون دبی ‏قرار دارد. باشگاه گلف دبی و مرکز خرید ابن بطوطه فقط ده دقیقه طول میکشد. فروگاه بین المللی نیز چهل دقیقه فاصله دارد.

آدرس ‏هتل دابل تری بای هیلتون دبی ‏:

Jumeirah Beach Residence, The Walk  , Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates