هتل مارمارا نزدیک میدان تقسیم و 25 کیلومتر از فرودگاه بین المللی آتاترک فاصله دارد. هر 365 اتاق هتل دید تنگه بسفر یا شهر استانبول را دارند ، اتاقها بزرگ با نور کافی و دلباز هستند همچنین دکوراسیون مدرن و بسیار زیبا و لوکس اتاقها با امکانات یک هتل 5 ستاره مانند چای و قهوه ساز، مینیبار، میز کار، گاوصندوق، تلویزیون ال سی دی، دسترسی به اینترنت با سرعت بالا، مبلمان شیک، حمام، سشوار. رضایت کامل شما مهمانان عزیز را در بر خواهد داشت

رستوران طوطی دارای یک انتخاب گسترده ای از غذاهای برای صبحانه، ناهار و شام است که شما م توانید طمع های متنوعی از غذاهای ترکی مدیترانه ای و بین المللی را امتحان کنید و لذت ببرید. طوطی بار نیز منوی گسترده ای از نوشیدنی ها را در هر ساعت از روز ارائه می دهد، می توانید در تراس بنشینید و در فضای باز با دیدن منظره ای از شهر و نوشیدن یک قهوه خوش طمع در کنار خانواده لذت ببرید. 

مجموعه آبی و سلامتی هتل نیز جهت آسایش و رفاه شما عزیزان در طول مدت اقامت خود یک استخر سرباز(فصلی)، سونا بخار، حمام ترکی، ماساژ، جکوزی، و یک سالن ورزشی را ارائه می دهد که بتوانید لذت اوقات فراغت خود را در کنار گشت و گذار شهری و خرید به نهایت برسانید.

پارکینگ، رستوران، حیوانات خانگی مجاز، بار، 24 ساعته، اتاق غیر سیگاری ها، آسانسور، صندوق امانات، گرمایش، نگهداری چمدان، مغازه ها در هتل، تهویه مطبوع، رستوران (غذاها بصورت سفارش داده شده)، رستوران (بوفه)، اتاق جلسات / ضیافت، مرکز کسب و کار، نگهداری از کودکان / خدمات کودک، خشکشویی، سالن آرایش و زیبایی، صبحانه در اتاق، خدمات اتو، خدمات اینترنت، ارز، سوغاتی / هدیه فروشگاه، واکس کفش، کرایه ماشین، میز تور، فاکس / فتوکپی، از دیگر امکانات و خدمات هتل می باشد.