هتلی با بهترین موقعیت در الرقه نزدیک به مراکز تفریحی و تجاری و برج العرب میباشد. ترانسفر هتل به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. حیات پالاس چهار ستاره با دو رستوران و 210 اتاق در مرکز دیره قرار دارد.

هر کدام از اتاق ها اینترنت رایگان داشته و تهویه مناسبی دارند. بهترین چشم اندازها ازآن این هتل است. تلویزیون ، مینی بار ، کتری برقی ، صندوق امانات ، تلفن ، حمام با سشوار و طراحی دکوراسیون با رنگ های ملایم از نکات مثبت اتاق ها و سوئیت هاست.

هتل حیات پالاس دبی

سرویس دهی هتل به صورت شبانه روزی بوده و میهمانان تور دبی میتوانند با پرداخت کمترین هزینه از ترانسفر هتل برای گشت زدن در شهر استفاده کنند. خدمات تفریحی هتل که برای آسایش و راحتی میهمانان تهیه شده، استخر روباز، سونا، باشگاه بدن سازی، خدمات ماساژ، نمایش ها و مسابقه های مفرح شبانه، خدمات نگه داری از کودکان، شما میتوانید فرزند خود را با خیال راحت به هتل بسپارید و همینطور خشکشویی است.

هتل حیات پالاس دبی

از نظر دسترسی، هتل بهترین دسترسی ها را دارد. از هتل تا مرکز خرید بورجومن تنها پنج کیلومتر و تا city center دو کیلومتر و تا ساحل تفریحی و زیبای الممزر فقط 15 دقیقه راه است. فرودگاه international دبی نیز سه کیلمتر از هتل حیات پالاس فاصله دارد.

آدرس :

Al Rigga Road, 33178 Dubai, United Arab Emirates