هتل جیپی پالاس آگرا

هتل جی پی پالا پنج ستاره در شهر آگرا، خیابان معروف و تجاری بهیکاجی کاما قرار دارد. هنگامی که وارد این هتل پنج ستاره میشوید، دکوراسیون و طراحی این هتل که الهام گرفته از مغولی هاست، چند ثانیه ای شما را خود خیره نگه میدارد. اینترنت بی سیم در هتل جیپی پالاس به صورت رایگان در همه مکان ها ارائه میشود. ورود حیوانات خانگی و استعمال دخانیات در این هتل ممنوع بوده و خدمات که برای میهمانان و توریست های تور هند ارائه میشود شامل صرافی، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، نگهداری از کودکان، پارکینگ، تاکسی سرویس، فروشگاه سوغاتی و هدایا، سالن ارایشی، سالن کنفرانس و جلسه، ایستگاه اتش نشانی در هتل، سرویس دهی به معلولین و ترانسفر فرودگاهی میشود.

هتل جیپی پالاس آگرا

اتاق های هتل جیپی پالاس آگرا

هتل پنج ستاره جیپی پالاس آگرا، برای میهمانان خود انواع و اقسام امکانات مورد نیاز برای اقامت در کشوری دیگر را فراهم میکند. تمام اتاق های این هتل لوکس و مبله بوده و دارای امکانات و خدماتی نظیر تلویزیون ماهواره ای، اینترنت رایگان، گاوصندوق، تلفن، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... میباشند. از تراس اتاق های این هتل به سمت استخر یا باغ هتل دید کامل خواهید داشت.

اتاق های هتل جیپی پالاس آگرا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل جیپی پالاس آگرا

این هتل هفت سالن غذاخوری داشته که برای میهمانان خود منوی غذایی بین المللی، محلی، چین، گریل شده و ... ارائه میدهد و بهترین غذاها را سرو میکند. دیگر رستوران های هتل، غذاهای ایتالیایی، غذاهای چینی و غذاهای هندی و .. را به صورت شبانه روزی آماده میکنند. در این هتل پنج ستاره انواع امکانات سرگرم کننده برای توریست ها و گردشگران تور ترکیبی هند فراهم شده است، مثل بازی گلف، اسکواش، حمام آبگرم، حمام ترکی، میز پینگ پنگ، اتاق بازی برای کودکان، سونا بخار و جکوزی، سالن بدنسازی، اسپا، کتابخانه، استخر روباز و بزرگ، سالن ورزشی، ماساژ و بولینگ که میهمانان میتوانند با استفاده از آن ها اوقات فراغت خود را در هتل سپری کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل جیپی پالاس آگرا

دسترسی های نزدیک به هتل جیپی پالاس آگرا

هتل جیپی پالاس پنج ستاره، تا تاج محل دو کیلومتر، تا ایستگاه قطار آگرا هشت کیلومتر و تا فرودگاه خیریا ده کیلومتر فاصله دارد.