هتل جوورا دبی : هتل چهار ستاره جوورا بلند ترین هتل جهان بوده و 356,33 متر ارتفاع دارد. این هتل در سال 2018 افتتاح شده و برای معماری بیرونی و داخلی آن بسیار وقت گذاشته شده. هتل جوورا بدنه طلایی رنگ داشته و به خاطر ارتفاعی که دارد در رکورد گینس به ثبت رسیده. با اینکه ساختمان این هتل بلندترین ساختمان جهان نیست، اما بین هتل های جهان رکورد دار ارتفاع است. خدمه و کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، روسی، ترکی، عربی و ... مسلط بوده و برای توریست ها و گردشگران تور دبی خدماتی نظیر سالن های کنفرانس و جلسات بزرگ، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، صندوق امانات، صرافی، سالن آرایشی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، روزنامه رایگان در لابی، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل و ... ارائه میدهند.

هتل جوورا دبی

اتاق های هتل جوورا دبی

هتل جوورا دبی به طور کلی دارای 528 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های دلوکس یک خوابه
  • سوئیت های دو خوابه

این هتل چهار ستاره در اتاق ها و سوئیت های خود امکانات متفاوتی ارائه میدهد. اما امکاناتی که بین اتاق ها و سوئیت ها یکسان هستند شامل اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل جوورا دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل جوورا دبی

پنج رستوران در هتل جوورا هستند که انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، عربی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف برای توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی سرو می کنند. این هتل یک آشپزخانه شیرینجات و غذا داشته که در بلندترین قسمت از هتل قرار داشته و چشم انداز فوق العاده ای به سمت شهر دارد. توریست ها با اقامت خود در این هتل از امکانات رفاهی نظیر استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی، تنیس، ماساژ، اسپا، سونا و جکوزی و ... برخوردار هستند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل جوورا دبی

دسترسی های نزدیک به هتل جوورا دبی

هتل جوورا چهار ستاره از مرکز مالی بین المللی دبی و مرکز تجارت جهانی پنج دقیقه فاصله دارد. جاذبه هایی مثل برج خلیفه، فواره ها، بازار دبی و ساحل کایت و لامر در فاصله پانزده دقیقه ای از هتل قرار دارند. فرودگاه بین المللی دبی از هتل جوورا نیز پانزده دقیقه فاصله دارد.