هتل جود پالاس دبی : هتل پنج ستاره جود در محله محبوب دیره دبی قرار داشته و یکی از لوکس ترین هتل های شهر محسوب می شود. این هتل برای میهمانان سیگاری، محوطه مخصوص استعمال سیگار دارد. اینترنت بی سیم به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار گرفته و از دیگر خدمات و امکانات خوب هتل میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه اتومبیل، فروشگاه هدایا و سوغاتی، ویلچر، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، خدمات مخصوص برای افراد معلول، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، صرافی، نگهداری از چمدان ها، نظافت روزانه، سالن آرایشی و ... اشاره کرد.

هتل جود پالاس دبی

اتاق های هتل جود پالاس دبی

هتل جود پالاس دبی به طور کلی دارای 249 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های پریمیوم
  • اتاق های کینگ کلاب
  • اتاق های دوقلوی پریمیوم
  • اتاق های دوقلوی کلاب
  • آپارتمان های یک اتاقه
  • آپارتمان های دو اتاقه کینگ
  • آپارتمان های سه اتاقه کینگ

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره به سبک کلاسیک دکور و تزئین شده اند. همینطور مبلمان بسیار زیبایی داشته و فرش شده اند. تقریبا نشیمن همه اتاق ها بزرگ و راحت هستند. هرکدام از اتاق های هتل جود پالاس دبی امکانات و امتیازات ویژه ای دارند اما در این بین یکسری امکانات مثل سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار یا یخچال، چای ساز و قهوه ساز، جکوزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، پنکه، کمد، سیستم تهویه هوا، میز کار، تراس اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن و ... را به صورت یکسان در اختیار میهمانان و توریست های تور دبی در اتاق های قرار داده است.

اتاق های هتل جود پالاس دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل جود پالاس دبی

این هتل چند رستوران داشته که انواع و اقسام غذاهای بین المللی، هندی، آسیایی، عربی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف در کنار استخر و یا روی پشت بام برای میهمانان و توریست های تور دبی سرو می کنند. امکانات رفاهی و سرگرم کننده بسیار خوبی برای میهمانان هتل جود پالاس دبی ارائه شده مثل استخر روباز در پشت بام، سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی، صندلی حمام آفتاب، سالن بیلیارد، مرکز سلامت و ... .

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل جود پالاس دبی

دسترسی های نزدیک به هتل جود پالاس دبی

از این هتل پنج ستاره تا ساحل دیره تنها چند دقیقه پیاده روی فاصله است. مراکز خرید خوبی از جمله مرکز خرید دیره نیز در فاصله دو کیلومتری هتل جود پالاس قرار دارد. ایستگاه مترو آل الرقه نیز پنج دقیقه و باشگاه گلف نیز دو کیلومتر با هتل جود پالاس دبی فاصله دارد.