هتل جنراد دبی : هتل چهار ستاره جنراد در یکی از بهترین منطقه های شهر توریستی دبی قرار داشته و همینطور به بهترین مراکز تجاری و تفریحی دسترسی راحت دارد. توریست ها و گردشگران دبی با اقامت خود در این هتل از خدمات و امکانات بسیار خوبی مثل سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، تاکسی سرویس، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، نگهداری از کودکان، ارائه مواد غذایی و ... برخوردار خواهند بود.

هتل جنراد دبی

اتاق های هتل جنراد دبی

هتل جنراد دبی به طور کلی 48 اتاق در سه طبقه داشته که هرکدام بسیار دلباز بوده و نشیمن ها بزرگ و جدایی دارند. امکاناتی که داخل این اتاق ها به میهمانان تور دبی ارائه می شوند شامل تراس اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، مینی بار یا یخچال، اینترنت بی سیم رایگان، فرش راحت و ... می باشند.

اتاق های هتل جنراد دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل جنراد دبی

این هتل، یک رستوران به اسم جوان داشته که برای توریست ها و گردشگران تور دبی انواع و اقسام غذاهای بین المللی، هندی، اروپایی، چینی، محلی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کند. همینطور روی پشت بام خود یک محوطه بسیار زیبا آماده کرده تا در صورت درخواست، میهمانان بتوانند به راحتی از فضای باز در پشت بام استفاده کرده و غذاهای دلخواه خود را میل کنند. همینطور در کنار این رستوران امکانات رفاهی بسیار خوبی از جمله تراس، ماساژ، استخر روی پشت بام، اسپا، سونا و جکوزی و ... برای توریست ها و گردشگران بوجود آمده اند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل جنراد دبی

دسترسی های نزدیک به هتل جنراد دبی

هتل سه ستاره جنراد از مرکز خرید الغریر دبی تنها پنج دقیقه فاصله دارد. ایستگاه مترو اتحادیه نیز در فاصله بسیار کوتاه از هتل جنراد دبی می باشد. توریست ها و گردشگران تور دبی با اقامت خود در این هتل، بسیار نزدیک به بازار طلا، بازار مرشت و ... هستند.