هتل جمیرا مینا سلام دبی : هتل پنج ستاره جمیرا مینا سلام، در منطقه ریزورت جمیرا قرار داشته و یکی از بهترین و باشکوه ترین هتل های این شهر شناخته می شود. این هتل سال 2003 در جمیرا، نزدیک به برج العرب ساخته شد. راز موفقیت این هتل در ارائه دادن اقامتی کم نظیر به اقامت اشرافی ها به توریست ها و گردشگران تور دبی است. به خاطر خدماتی و امکانات بسیار عالی و خوبی که این هتل داشته توریست های تور دبی جذب این هتل پنج ستاره شده اند. گوشه ای از امکانات این هتل لوکس و مجلل شامل اینترنت بیسیم و پر سرعت رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی رایگان، صندوق امانات، صرافی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و همایشات، سالن آرایشی و ... می باشند. همینطور با اقامت در این هتل میتوانید رایگان به پارک آبی ویلد وادی و مدینه الجمیرا و امارات مال دسترسی داشته باشید.

هتل جمیرا مینا سلام دبی

اتاق های هتل جمیرا مینا سلام دبی

هتل جمیرا مینا سلام دبی به طور کلی 292 اتاق و سوئیت بسیار شیک و مجلل داشته که هرکدام از آن ها با تراسی اختصاصی خود، چشم انداز بسیار زیبایی به میهمانان تور دبی میدهند. اتاق های اختصاصی نیز علاوه بر دریا، به رودخانه جمیرا و باغ های اطراف دید دارند. داخل همه این اتاق ها و سوئیت ها بهترین و مدرن ترین لوازم را پیدا خواهید کرد. دکوراسیون آن ها نیز برگرفته از سنتی عربی، اسلامی و عثمانی است. اقامتگاه های این هتل یکی از خاطره انگیز ترین و بهترین اقامت ها در کشور دیگر را برای شما رقم می زند. از جمله امکانات یکسان داخل هر اتاق میتوان به سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل جمیرا مینا سلام دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل جمیرا مینا سلام دبی

بهترین رستوران های شهر را میتوانید در این هتل باشکوه پنج ستاره پیدا کنید. هتل جمیرا مینا سلام دبی چهل رستوران و شش کافه داشته و هر دفعه با غذاهای بسیار خوشمزه و عالی اش توریست ها و گردشگران تور دبی را شگفت زده می کند. کافی شاپ های این هتل انواع نوشیدنی و صرانه های لذیذ را برای میهمانان تور دبی سرو می کنند. این هتل پنج ستاره امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیادی هم داشته مثل سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی، دیوار سنگ نوردی، تنیس، استخر اختصاصی در فضای باز، زمین بازی و کلوپ برای کودکان، انواع ورزش های آبی در ساحل اختصاصی مثل اسکی روی آب، سواری بر قایق های بادی، کایاک، موتورهای آبی، قایق های ماهیگیری، دایوینگ پاویلیون، قایق های آب های عمیق و ... .

امکانات رفاهی و رستوران های هتل جمیرا مینا سلام دبی

دسترسی های نزدیک به هتل جمیرا مینا سلام دبی

این هتل بسیار مجلل و لوکس دبی تا ساحل اختصاصی خود دوکیلومتر فاصله داشته و بازار امارات تنها در فاصله چند دقیقه ای از آن می باشد. از فرودگاه بین المللی دبی تا هتل جمیرا مینا سلام، 25 دقیقه با ماشین راه است.