هتل جم سلطان استانبول : هتل دو ستاره جمل سلطلان در کنار دریای مرمره قرار داشته و چشم انداز وسیع و پانورامیکی از استانبول به توریست ها و گردشگران تور استانبول میدهد. خدماتی که در این هتل دو ستاره به میهمانان و توریست های ارائه می شوند شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، اینترنت بی سیم رایگان و ... می باشند.

هتل جم سلطان استانبول

اتاق های هتل جم سلطان استانبول

هتل جم سلطان استانبول به طور کلی دارای 26 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی

در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل دو ستاره خدمات و امکانات بسیار خوبی نظیر حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا و ... ارائه شده اند.

اتاق های هتل جم سلطان استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل جم سلطان استانبول

توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول با اقامت خود در این هتل دو ستاره میتوانند در ترارس روی پشت بام هتل نشسته وحین تماشای منظره بسیار زیبا از شهر انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد میل کنند. صبحانه های هتل جم سلطان استانبول نیز به صورت بوفه ای و روزانه سرو می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل جم سلطان استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل جم سلطان استانبول

هتل دو ستاره جم سلطان از جاذبه هایی مثل مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، کاخ توپکاپی و آب انبار باسیلیکا دویست متر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی نیز با بیست دقیقه فاصله از هتل جم سلطان استانبول قرار دارد.