هتل تی سیکس فایو پاتایا تایلند : هتل چهار ستاره تی سیکس فایو پاتایا تایلند یکی از زیباترین طراحی ها را بین دیگر هتل های پاتایا داشته و دارای ساحل اختصاصی می باشد. این هتل لوکس و بسیار شیک برای میهمانان و توریست های تور تایلند اقامتی راحت و لذت بخش را همراه با خدمات بسیار خوبی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پارکینگ، محوطه مخصوص استعمال سیگار، نگهداری از چمدان ها، سرویس دهی و پذیرشهای شبانه روزی و ... فراهم می کند.

هتل تی سیکس فایو پاتایا تایلند

اتاق های هتل تی سیکس فایو پاتایا

هتل تی سیکس فایو پاتایا به طور کلی 78 اتاق داشته که این 78 اتاق، به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخت
  • اتاق های چهار تخت
  • اتاق های خانوادگی

تمام 78 اتاق این هتل چهار ستاره پنجره های بزرگ و محیطی دلباز و راحتی دارند. از پنجره و تراس اتاق ها به سمت دریا چشم انداز زیبایی وجود دارد. از جمله امکاناتی که داخل این اتاق ها وجود دارند میتوان به سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار یا یخچال، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل تی سیکس فایو پاتایا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل تی سیکس فایو پاتایا

مهیمانان تور تایلند با اقامت خود در این هتل از امکانات رفاهی بسیار خوبی نظیر استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ و اسپا و ... برخوردار خواهند بود. رستوران هتل نیز برای میهمانان خود انواع و اقسام غذاهای تایلندی، بین المللی، محلی و .. را با نوشیدنی های مختلف سرو می کند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل تی سیکس فایو پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل تی سیکس فایو پاتایا

این هتل چهار ستاره از ساحل اختصاصی شش دقیقه فاصله دارد. مرکز خرید سنترال فستیوال و مرکز خرید بیگ سی در دو کیلومتری هتل هستند. از هتل تی سیکس فایو تا فرودگاه بین المللی پاتایا 33 کیلومتر راه است.