هتل تکسیم لایف پلاس استانبول : هتل تکسیم لایف پلاس در بهترین موقعیت مکانی از شهر استانبول، بیوگلو قرار داشته و بسیار مناسب برای شبگردی ها و پیدا کردن رستوران های خوب شهر است. در سراسر هتل تکسیم لایف پلاس استانبول، اینترنت به صورت رایگان ارائه داده و به صورت شبانه روزی میهمان پذیرش میکند. کارکنان این هتل چهار ستاره در مرکز شهر استانبول به زبان انگلیسی کاملا مسلط بوده و در هر ساعت از شبانه روزی به شما سرویس میدهند. هتل تکسیم لایف پلاس استانبول برای میهمانان خود امکاناتی مثل ترنسفر فرودگاهی، صرافی، خدمات اتوشویی و خشکشویی، کرایه خودرو، سالن برای برگزاری کنفرانس ها و مراسمات شما، صندوق امانات و پارکینگ دارد.

هتل تکسیم لایف پلاس استانبول

اتاق های هتل تکسیم لایف پلاس استانبول

اتاق های این هتل مبله بوده و دکوراسیونی زیبا و شیک دارند. هرکدام از این اتاق ها دارای امکانات رایگانی مثل اینترنت بی سیم، لوازم آرایشی و بهداشتی میباشد. بین تمامی اتاق ها، خدمات مشترکی برای میهمانان و توریست های تور استانبول مثل نشیمن بزرگ، حمام لوکس و سرویس بهداشتی جدا، تلوزیون ماهواره ای، مینی بار، صندوق امانات، لپ تاپ، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نظافت روزانه و خدمات شبانه روزی وجود دارد.

اتاق های هتل تکسیم لایف پلاس استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل تکسیم لایف پلاس استانبول

هتل تکسیم پلاس استانبول هر روز صبح، صبحانه های مفصل سرو کرده و همینطور برای وعده های غذایی نهار و شام انواع غذاهای محلی ترکی و بین المللی را با چشم اندازی زیبا به سمت شهر دارد. از تفریحات خوب این هتل چهار ستاره میتوان به سالن بزرگ کتابخانه، سالن اسپا و آبگرم، ماساژ، سونا و جکوزی، استخر، باشگاه های شبانه روزی و سالن ورزشی مجهز اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل تکسیم لایف پلاس استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل تکسیم لایف پلاس استانبول

این هتل دسترسی خوبی به میدان تکسیم، دویست متر تا خیابان استقلال، سیصد متر تا مترو تکسیم، بیست کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آتاتورک و چند قدمی پیاده تا منطقه دیدنی و جذاب سلطان احمد دارد.