هتل تکسیم تاون استانبول : این هتل تنها صد متر با میدان تکسیم و خیابان استقلال معروف فاصله داشته و با توجه موقعیت مکانی و امکانات بسیار خوبش همیشه پر از میهمان و توریست های تور استانبول است. هتل تکسیم تاون استانبول برای راحت تر شدن اقامت میهمانان خود برای رفت و آمد آنها ترنسفر فرودگاهی در نظر گرفته، همینطور کارکنانی با خدمات شبانه روزی به خصوص پذیرش 24ساعته داشته. هتل تکسیم تاون استانبول میتواند از کودکان شما نگهداری و پرستاری کند. از دیگر امکانات خوب و منحصر بفرد هتل تکسیم تاون استانبول برای میهمانان میتوان کرایه اتومبیل، خدمات خشکشویی و اتوشویی، اتاق کار به همراه کامپیوتر متصل به اینترنت، سالن کنفرانس، سالن مراسمات، صندوق امانات و اینترنت بی سیم رایگان را نام برد

هتل تکسیم تاون استانبول

اتاق های هتل تکسیم تاون استانبول

اتاق های این هتل چهار ستاره بزرگ و با امکانات بوده و همیشه میهمانان خود را راضی نگه میدارد. به خصوص به خاطر سرویس دهی شبانه روزی به اتاق ها به جز امکانات دیگر هتل، یکی از هتل هایی است که بیشتر مورد استفاده توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول قرار میگیرد. داخل هر اتاق امکاناتی مثل مینی بار، سیستم تهویه هوای، حمام اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز، تلوزیون ماهواره ای، صندوق امانات، تلفن، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان و ... ارائه داده میشود.  

اتاق های هتل تکسیم تاون استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل تکسیم تاون استانبول

رستوران های هتل تکسیم تاون انواع غذاهای محلی ترکی و بین المللی را برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول خود در سه دو وعده غذایی ناهار و شام آماده میکند. همینطور کافه تی تی هتل بهترین شیرینی ها، کیک ها و قهوه و ... را به عنوان عصرانه برای شما حاضر میکند. هتل تکسیم تاون استانبول مجهز به امکانات سونا و سالن بدنسازی میباشد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل تکسیم تاون استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل تکسیم تاون استانبول

با اقامت در این هتل میتوانید به راحتی به برج گالاتا که دو کیلومتر از هتل فاصله دارد برسید. همینطور با چند قدم پیاده روی از برج گالاتا به مرکز خرید دمیرورن و مرکز همایش لطفی کردار میرسید. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله بیست کیلومتری از هتل تکسیم تاون استانبول قرار دارد.