هتل تولیپ سیتی استانبول : با اقامت در این هتل بهترین دسترسی ها را به سمت جاذبه های تفریحی و تجاری پیدا خواهید داشت. در این هتل چهار ستاره در استانبول قطعا یکی از به یاد ماندنی ترین اقامت ها را داشته و باز هم همین هتل را برای تور استانبول خود رزرو میکنید. دلیل محبوبیت این هتل بین توریست ها و گردشگران هم، رفتار محترمانه کارکنان هتل تولیپ سیتی استانبول و امکانات و خدماتی است که به میهمانان خود ارائه میدهند. با رزرو این هتل، از فرودگاه تا هتل و یا برعکس دارای ترنسفر خواهید بود. با اقامت خود در این هتل دیگر نیازی به هزینه برای اینترنت نیست، هتل تولیپ سیتی استانبول اینترنت رایگان در سراسر هتل برای میهمانان خود ارائه میدهند. همینطور برای کسانی که با ماشین شخصی سفر کرده و یا ماشین کرایه کرده اند، هتل تولیپ سیتی پارکینگ سرپوشیده داشته و همینطور برای دیگر افراد ترنسفر درون شهری ارائه میدهد. از دیگر خدمات و امکانات خوب هتل تولیپ سیتی میتوان به اتاق های جلسه مجهز برای تجار، سالن پذیرایی برای برگزاری مراسمات شما، ارائه خدمات خانه داری، فروشگاه داخلی برای خرید هدایای و سوغاتی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، نمازخانه، صندوق امانات برای اشیا با ارزش و گران قیمت شما و پذیرش میهمان در هر ساعت از شبانه روز اشاره کرد.  

هتل تولیپ سیتی استانبول

اتاق های هتل تولیپ سیتی استانبول

هتل تولیپ سیتی 75 اتاق مختلف با امکانات بروز و مدرن برای میهمانان خود ارائه میدهد. اتاق های این هتل شامل :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های اگزگیوتیو
  • اتاق های خانواده
  • و سوئیت

 میباشد. در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید میتوانید لوازم مورد نیازتان از خدمات شبانه روزی اتاق ها درخواست کنید. همینطور داخل اتاق ها نیز اینترنت رایگان موجود بوده و بدون محدودیت میتوانید از آن استفاده کرد. سیستم گرمایشی و سرمایشی و تهویه هوا نیز برای اقامت میهمانان در هر فصل از سال نیز وجود دارد. داخل هر اتاق یک مینی بار، حمام لوکس، مبلمان، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان موجود است. همینطور نطافت اتاق ها روزانه انجام میشود.

اتاق های هتل تولیپ سیتی استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل تولیپ سیتی استانبول

بهترین پاستاها و همبرگرها در استانبول را از رستورانهای هتل تولیپ سیتی استانبول میتوانید تهیه کنید. دیگر رستوران های این هتل چهار ستاره انواع و اقسام غذاهای ترکی و بین المللی را برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول سرو میکنند. برای هر سن و سالی تفریح و سرگرمی در هتل تولیپ سیتی هست. مثل گیم نت، زمین بازی تنیس، بازی بیلیارد، پارک بازی کودکان، سونا و جکوزی، استخر، سالن اسپا و ماساژ حرفه ای، سالن ورزشی و ... . یکی از بهترین قسمت های هتل، چایخانه سنتی روی پشت بام است.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل تولیپ سیتی استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل تولیپ سیتی استانبول

از هتل تولیپ ستی با مراکز تجاری و تفریحی استانبول نهاست ده دقیقه راه دارید. خیابان استقلال که مرکز فروشگاه ها و مغازه های معروف استانبول بوده در فاصله 10 دقیقه ای، ایستگاه ترم گالاتاسرا سه دقیقه، و مسجد سلیمان و ایاصوفیه در فاصله پنج دقیقه ای از هتل قرار دارند.