هتل توسیتا بالی : هتل توسیتا چهار ستاره، از هتل های خوب و توریست پسند در بالی است که اینترنت و پارکینگ را به صورت رایگان ارائه میدهد. همینطور کارکنان خوب و مودب هتل شبانه روزی پذیرش کرده و امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، صرافی، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و مراسمات، خشکشویی و اتوشویی و ... ارائه میدهد.

هتل توسیتا بالی

اتاق ها هتل توسیتا بالی

با اقامت در اتاق های این هتل چهار ستاره در بالی، بسیار راحت خواهید بود و تمام وقت احساس خواهید کرد در منزل خودتان هستید. کارکنان مجرب و آموزش دیده هتل توسیتا، شبانه روزی آماده سرویس دهی به اتاق ها بوده و به صورت روزانه نظافت ها را انجام میدهند. از امکاناتی که داخل اتاق ها برای توریست ها و گردشگران تور بالی ارائه میشود میتوان به مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، تلفن، حمام اختصاصی، اینترنت رایگان، میزمطالعه و ... اشاره کرد.

اتاق ها هتل توسیتا بالی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل توسیتا بالی

رستوران های هتل توسیتا بالی به صورت شبانه روزی برای میهمانان خود انواع و اقسام غذاها، دسرها و نوشیدنی های، چینی، اندونزیایی و بین المللی را سرو کرده و در طول روز و شب و باز است. همچنین دارای یک استخر روباز به همراه سونا و جکوزی، سالن اسپا و ماساژ، آبگرم و سالن بدنسازی میباشد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل توسیتا بالی

دسترسی های نزدیک به هتل توسیتا بالی

این هتل چهار ستاره با فرودگاه بین المللی 850 متر فاصله داشته و اگر با خودرو شخصی به سمت آن حرکت کنید، با فاصله پنج دقیقه به فرودگاه میرسید. همینطور با یکی از پرطرفدارترین مراکز تفریحی، یعنی پارک ابی واتربوم و ساحل پانزده دقیقه فاصله دارد. همچنین اگر قصد خرید کردن دارید، بازار معروف هنر کوتا بسیار نزدیک به هتل است.