هتل توسکانو تفلیس گرجستان : هتل چهار ستاره توسکانو تفلیس گرجستان یکی از بهترین هتل های چهار ستاره در تفلیس است. خدمه و کارکنان این هتل به زبان های روسی و انگلیسی کاملا مسلط بوده و برای میهمانان تور گرجستان امکانات و خدمات بسیار خوبی از جمله پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن برگزاری مراسمات، روزنامه در لابی، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، صندوق امانات، نگهداری از چمدان ها، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صرافی و تبدیل ارز، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... ارائه میدهند.

هتل توسکانو تفلیس گرجستان

اتاق های هتل توسکانو تفلیس گرجستان

هتل توسکانو تفلیس گرجستان نوزده اتاق دارد. نوزده اتاق این هتل چهار ستاره به چند دسته زیر تقسیم می شود :

  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های بدون صدا
  • اتاق های اختصاصی
  • سوئیت برای ماه عسل

هر نوزده اتاق این هتل امکانات و خدمات بسیار خوبی از جمله اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار یا یخچال، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، تلفن، میزمطالعه، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... دارد.

اتاق های هتل توسکانو تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل توسکانو تفلیس گرجستان

هتل توسکانو، رستوران بسیار خوبی همراه با غذاهای اروپایی و گرجی و نوشیدنیهای مختلف دارد. همینطور باغ بسیار بزرگ داشته که برای پیاده روی بسیار مناسب می باشد. میهمانان تور گرجستان با اقامت در این هتل به راحتی میتوانند از امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل تنیس، بیلیارد، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، کرایه دوچرخه، پینگ پنگ، کارائوکه، تراس، بولینگ، باربیکیو استخر و ... استفاده کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل توسکانو تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل توسکانو تفلیس گرجستان

هتل توسکانو چهار ستاره بهترین مکان برای اقامت توریست ها و گردشگران تور گرجستان بوده که نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری برایشان مهم است. از این هتل چهار ستاره تا پارک هیپودرام چهار کیلومتر، تا استادیوم میکائیل مسخی یک کیلومتر، تا باغ وحش تفلیس دو کیلومتر، تا کلیسای سامبا پنج کیلومتر و تا سالن تئاتر شهر چهار کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی تفلیس نیز تنها هجده کیلومتر از هتل فاصله دارد.