هتل توسان بیچ کوش آداسی : اگر میخواهید اقامتی لوکس و عالی در کوش آداسی داشته باشید، هتل توسان بیچ کوش آداسی با پنج ستاره پذیرای شماست. این هتل نمای بسیار زیبا و خوبی داشته و روبه روی خلیج توسان قرار دارد. این خلیج یک مجموعه تفریحی بسیار خوب و محبوب در کوش آداسی بوده. خدمات این هتل از جمله پذیرش و خدمات شبانه روزی، دارای اتاق های غیرسیگاری و سیگار، صرافی، امکان برگزاری جلسات و مراسمات در سالن هتل، آرایشگاه، اتوشویی و خشک شویی، مرکز خرید برای خزیر سوغاتی و هدایا و ... میباشد تا اقامت را برای شما راحت تر کند. هتل توسان بیچ کوش آداسی همینطور خدمات اینترنت بی سیم و پارکینگ را به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار میدهد. علاوه بر این هتل توسان بیچ کوش آداسی کمک های پزشکی نیز داخل هتل موجود میباشد.

هتل توسان بیچ کوش آداسیهتل توسان بیچ کوش آداسی

اتاق های هتل توسان بیچ کوش آداسی

هتل توسان بیچ شش طبقه، چند مدل اتاق استاندارد، سوئیت و مخصوص معلولین داشته که این اتاق ها همگی مجهز به حمام خصوصی، مبلمان راحت و مدرن، یخچال یا مینی بار، سیستم تهویه هوا، تلوزیون ماهواره ای، گاوصندوق و اینترنت رایگان میباشند. همینطور بالکن اتاق ها رو به سمت خلیج بوده که منظره ای زیبا و دیدنی را برای توریستها و گردشگران تور کوش آداسی دارد. علاوه بر این خدمات به اتاق ها به صورت شبانه روزی میباشد.

اتاق های هتل توسان بیچ کوش آداسی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل توسان بیچ کوش آداسی

امکانات تفریحی بسیار خوبی را در این هتل پنج ستاره پیدا خواهید کرد هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان. علاوه بر استخرهای فصلی برای کودکان و بزرگسالان استخر سرپوشیده دیگری در هتل داشته، همینطور جکوزی، سونا، اتاق بخار، سالن بدنسازی و ماساژ از خدمات تفریحی این هتل بوده. و اما تفریحات اصلی که بسیاری از توریست ها به سمت حود میکشد برنامه ای است که کارکنان هتل برای میهمانان خود ترتیب دیده اند از جمله قایق موز، غواصی، گشت و گذار در باغ های سرسبز و پر گل، جت اسکی سواری، برنامه های شبانه مثل نمایش، بیلیارد، پینگ پنگ، تنیس و بازی دارت میباشد. رستوران های هتل توسان بیچ کوش آداسی نیز بهترین و باکیفیت ترین غذاهای دریایی، بین المللی و ترکی را برای میهمانان خود در فضای باز سرو میکند.