هتل تراول اوج پاتایا تایلند : هتل های سه ستاره تراول اوج پاتایا، یکی از هتل بسیار شیک و زیبا در قسمت جنوبی این شهر بوده که دسترسی های خوبی به سمت جاذبه ها و مراکز تجاری و تفریحی پاتایا دارد. این هتل سه ستاره برای اقامت راحت توریست ها و گردشگران تور تایلند انواع امکانات و خدمات مورد نیاز مثل محوطه مخصوص استعمال سیگار، صرافی، صندوق امانات، سالن کنفرانس، جلسات، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، خدمات مخصوص افراد معلول، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، سالن آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها و ... را ارائه میدهند.

هتل تراول اوج پاتایا تایلند

اتاق های هتل تراول اوج پاتایا تایلند

هتل تراول اوج پاتایا تایلند، در کل دارای 158 اتاق و سوئیت زیر می باشد :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت

اتاق های و سوئیت های این هتل سه ستاره بسیار شیک و مدرن تزئین شده اند. پنجره های آنها چشم انداز بسیار زیبا به سمت سواحل پاتایا دارند. نشیمن اتاق ها بزرگ و جدا بوده و از امکانات یکسان و مشابهی که ارائه میدهند، میتوان به مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، صندلی و مبلمان راحت، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل تراول اوج پاتایا تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل تراول اوج پاتایا تایلند

برای توریست ها و گردشگران تور تایلند امکانات رفاهی و تفریحی خوبی مثل استخر روباز شنا، سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ، زمین تنیس، سونا و جکوزی و ... ارائه شده اند. در رستوران های این هتل سه ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، تایلندی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان تور تایلند سرو می شوند.  

امکانات رفاهی و رستوران های هتل تراول اوج پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل تراول اوج پاتایا تایلند

از هتل تراول اوج سه ستاره در تایلند تا مرکز خرید سنترال فستیوال و پاساژ مایک مال به ترتیب یک کیلومتر و نهصد متر فاصله است. خیابان واکینگ استریت در فاصله یک کیلومتری از هتل می باشد. برای علاقه مندان به سواحل، نزدیک ترین ساحل به هتل در فاصله نهصد متری است. فاصله فرودگاه بین المللی تا هتل تراول اوج پاتایا سی کیلومتر می باشد.