هتل تایم اوک دبی : هتل چهار ستاره تایم اوک، در بهترین موقعیت مکانی از امارات مال قرار داشته و تنها با پنج دقیقه پیاده روی میتوان به راحتی به آن رسید. کارکنان هتل تایم اوک دبی به چند زبان ترکی، روسی و انگلیسی مسلط بوده و شبانه روزی پذیرش میکنند. امکانات و خدمات ارائه شده این هتل به میهمانان خود شامل کرایه اتومبیل، پارکینگ رایگان اختصاصی، سرویس ترنسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، تبدیل ارز، صرافی، خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالن آرایشگاهی، سالن همایش و مراسمات، سالن کنفرانس، اینترنت وایرلس رایگان و فروشگاه هدایا و سوغاتی میباشد.

هتل تایم اوک دبی

اتاق های هتل تایم اوک دبی

اتاق های این هتل، با سبک کلاسیک و رنگ های گرم و ملایم دکور شده اند. این اتاق ها، همگی مجهز به تراس، سرویس دهی 24ساعته و نظافت های روزانه میباشند. هتل تایم اوک دبی انواع اتاق های استاندارد، سیگار، غیر سیگاری، سوئیت و اتاق های خانوادگی، برای توریستها و گردشگران تور دبی ارائه میدهد. داخل هر کدام از اتاق ها، امکاناتی نظیر مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلوزیون ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، تراس اختصاصی، تلفن، حمام اختصاصی، لوازم آرایش و بهداشتی رایگان، میزمطالعه، گاوصندوق و اینترنت بی سیم رایگان موجود است.

اتاق های هتل تایم اوک دبی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل تایم اوک دبی

این هتل چهار ستاره در دبی رستوران هایی با انواع غذاهای مدیترانه ای، شرقی، بین المللی و .. داشته که در هر ساعت از شبانه روز میتواند برای توریست ها و گردشگران تور ارزان دبی غذا و نوشیدنی سرو کند. امکانات تفریحی هتل تایم اوک دبی برای کسانی که در این هتل اقامت دارند، میتواند تا حدودی سرگرم کننده باشد مثل باشگاه ورزشی مجهز با مدرن ترین امکانات، حمام بخار، تراس آفتاب، استخر روباز و استخر مخصوص برای کودکان، سالن اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی و تنیس روی میز میباشد. زمین گلف دبی با هتل تایم اوک دبی، سه کیلومتر فاصله دارد. 

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل تایم اوک دبی