هتل تایم اسکوئر دبی‎ : هتل دو ستاره تایم اسکوئر، هتلی نزدیک به میدان ماهی و میدان بنی سای بوده و در سال 2013 بازسازی شده است. این هتل یکی از هتل های مورد علاقه توریست ها و گردشگران تور دبی به خاطر هزینه پائین و امکانات بسیار خوبی است. بیشتر میهمانان این هتل افرادی هستند که برای تجارت به این شهر سفر کرده و قصد ندارند برای اقامت هزینه بسیار بپردازند. همینطور برای توریست ها و گردشگرانی که برای اقامت خود هزینه بالایی در نظر نگرفته اند نیز این هتل میتواند برای آنها هم مناسب باشد. از جمله خدماتی که این هتل دو ستاره برای میهمانان خود ارائه میدهد شامل خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و همایشات، آسانسور، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، روزنامه در لابی، کرایه اتومبیل، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، آسانسور، منشی تور، اینترنت بی سیم رایگان، حمل چمدان ها و پارکینگ اختصاصی می باشند.  

هتل تایم اسکوئر دبی‎

اتاق های هتل تایم اسکوئر دبی

هتل تایم اسکوئر به طور کلی 47 اتاق داشته که این 47 اتاق به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته

تمام اتاق های این هتل با رنگ های روشن و آرامش بخش دکور و تزئین شده اند. امکانات ارائه شده داخل هر اتاق از این هتل دو ستاره شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار یا یخچال، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، نظافت به صورت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای و تلفن و ... می باشند.

اتاق های هتل تایم اسکوئر دبی‎

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل تایم اسکوئر دبی

در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی، محلی و عربی برای میهمانان و توریست های تور دبی، همراه با نوشیدنی های مختلف و متنوع سرو می شوند. همینطور صبحانه ها را به صورت بوفه ای سرو می کند. از جمله امکانات رفاهی این هتل دو ستاره برای توریست ها و گردشگران تور دبی میتوان به سونا و جکوزی، استخر، سالن اسپا و ماساژ و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل تایم اسکوئر دبی‎

دسترسی های نزدیک به هتل تایم اسکوئر دبی

از این هتل دو ستارده تا ایستگاه مترو اتحادیه ده دقیقه و تا بیمارستان مکتوم دیره و مرکز خرید الغریر چند دقیقه پیاده روی فاصله است. فرودگاه بین المللی دبی نیز در فاصله پانزده دقیقه ای هتل تایم اسکوئر می باشد.