هتل تایتانیک سیتی استانبول : هتل 4ستاره تایتانیک سیتی یکی از هتل های لوکس و مدرنی که در موقعیت مکانی خوبی نسبت به آثار باستانی و تاریخی استانبول قرار دارد. همینطور هتل تایتانیک سیتی استانبول نزدیک به میدان تقسیم، یکی از معروف ترین میدان های استانبول میباشد که اطراف خود بسیاری از رستورانها، مراکز خرید و کافه های درجه یک را دارد. هتل تایتانیک سیتی استانبولاز لحاظ موقعیت بسیار مناسب برای توریست ها و گردشگران میباشد. امکانات و خدماتی که این هتل ارائه میدهد، شبانه روزی است.

هتل تایتانیک سیتی استانبول

اتاق های هتل تایتانیک سیتی استانبول

این هتل 4ستاره به هر 180 اتاق و سوئیت های خود خدمات شبانه روزی داده. هر اتاق مجهز به سیستم تهویه هوا و ضد صدا بودن میباشد. همینطور اینترنت در اتاقها و کل هتل رایگان ارائه میشود. از امکانات داخلی اتاق های هتل تایتانیک سیتی استانبول حمام لوکس، مینی بار، تلوزیون ماهواره ای و .. میباشد.

اتاق های هتل تایتانیک سیتی استانبول

رستورانها و امکانات تفریحی هتل تایتانیک سیتی استانبول

ویژگی خوب رستوران های هتل تایتانیک سیتی استانبول ، سرو غذا تا نیمه شب است. خوراکی ها و شیرینی های خوشمزه کافه تایتانیک را حتما امتحان کنید. همینطور صبحانه های کامل و بی نظیر رستوران آلستا را که از هفت تا ده صبح سرویس میدهد. شام و ناهار رویایی را هم در پشت بام هتل تایتانیک سیتی استانبول که بهترین منظره را به شما میدهد میل کنید. کارکنان هتل تایتانیک سیتی استانبول سرگرمی ها و امکانات خوبی برای توریست ها و گردشگران تور استانبول در نظر گرفته مثل زمین تنیس و اتاق های میز بیلیارد، استخر بزرگ سرپوشیده، جمتم های بخار و ترکی که از حمام های معروف استانبول هستند؛ ماساژ حرفه ای و مرکز اسپا از امکانات بی نظیر این هتل 4ستاره است.