هتل تاپ اوپرا استانبول : هتل چهار ستاره اپرا، درست در منطقه ای که دو قاره به هم متصل می شوند، بسفروس قرار داشته و از اتاق های خود چشم انداز بسیار زیبایی هم به این تنگه بسیار زیبا و جزیره تاریخی اش دارد. این هتل موقعیت مکانی بسیار خوبی از نظر تجارت، هنر و فرهنگ در استانبول داشته و اقامت خوبی را برای توریست ها و گردشگران تور استانبول فراهم می کند. هتل اپرا کارکنانی مسلط به زبان های ترکی، آلمانی، عربی، آذربایجانی، انگلیسی و ترکی داشته که برای میهمانان تور استانبول خود انواع خدمات ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خدمات برای افراد معلول و کم توان، محوطه مخصوص استعمال سیگار، روزنامه رایگان در لابی، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی رایگان، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، صندوق امانات، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسات، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان و ... ارائه میدهند.  

هتل تاپ اوپرا استانبول

اتاق های هتل تاپ اوپرا استانبول

هتل اوپرا استانبول در مجموع 75 اتاق با ویژگی های زیر دارد :

  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های عروس
  • اتاق های اختصاصی
  • اتاق های بدون صدا

هر 75 اتاق این هتل چهار ستاره دکوراسیونی مدرن و نشیمنی بزرگ و جادار دارد. داخل هر اتاق هتل اوپرا، امکانات خوبی نظیر سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، خدمات خانه داری،تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، روزنامه، جکوزی به همراه چشم اندازی به سمت دریا، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، چای ساز و قهوه ساز، میز مطالعه، تراس اختصاصی، بطری آب و ... ارائه شده اند.

اتاق های هتل تاپ اوپرا استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل تاپ اوپرا استانبول

این هتل چهار ستاره یک رستوران روی پشت بام خود و با چشم انداز تنگه بسفر داشته که صبحانه های بسیار خوبی هم دارد. این رستوران برای میهمانان تور استانبول خود، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، دریایی، لبنانی، ترکی و آسیایی را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کند. از امکانات رفاهی ارائه شده هتل میتوان به سونا و جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، اسپا، مرکز آبگرم، سالن بدنسازی و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل تاپ اوپرا استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل تاپ اوپرا استانبول

هتل چهار ستاره تاپ اوپرا استانبول، از میدان تقسیم و خیابان استقلال، به ترتیب 350 و 850 متر فاصله دارد. منطقه نیشان تاشی نیز برای خرید و گشت و گذار، در فاصله دو کیلومتری از هتل می باشد. مرکز کنگره استانبول در فاصله هفت کیلومتر و سالن کنسرت جمال رشیت ری و مرکز کنگره لطفی کردار در فاصله نه کیلومتری هتل هستند. از جاذبه های گردشگری بسیار نزدیک به هتل میتوان به کاخ دولماباغچه با ده دقیقه فاصله اشاره کرد. فاصله بین فرودگاه بین المللی استانبول تا هتل اوپرا، 25 کیلومتر می باشد.