درست روبروی بلندترین برج جهان و نزدیم به ساحل جمیرا و مرکز خرید دبی مال یک هتل بسیار خوب و مناسب برای افراد تاجر و مدیران است که با توجه به چهار ستاره بودنش سرویس دهی خوبی دارد. موقعیت خوب این هتل موجب شده تا تاجران این هتل را برای نزدیک بودن به نمایشگاه ها انتخاب کنند.

اتاق ها

چشم اندازی رویایی و جذاب به سمت برج العرب تا تنها اتاق های towers rotana ی دبی دارد. اتاق هایی با تهویه هوای مناسب، داشتن 2 دستشویی، روزنامه، ماهواره و تلوزیون های lcd و دکوراسیونی کلاسیک و شیک که سعی شده تا از آثار تاریخی در طراحی آن بکار ببرند و تمیز بودن آنها از صفات خوب این هتل 374 اتاقه میباشد.

هتل تاورز روتانا دبی

امکانات هتل تاورز روتانا در مقایسه با دیگر هتل های چهار ستاره در این منطقه بسیار متفاوت است! شما میتوانید در طول اقامت خود از استخر روباز با تنظیم دما، حمام بخار ، سونا و جکوزی استفاده کرده و تمام روز را مشغول به گرفتن حمام آفتاب باشید. علاقه مندان به ورزش و بندسازی میتوانند از بهترین سالن های ورزشی و کمک مربی های خصوصی این هتل استفاده کنند. غذاهای خوشمزه ایتالیایی، چینی، هندی و ژاپنی را تنها در رستوران های تاورز روتانا میل کنیدو لذت ببرید.

هتل تاورز روتانا دبی

گردشگران تور دبی برای گشت و گذار در اطراف شیخ زاید میتوانند از ساحل جمیرا که تنها ده دقیقه تا آنجا راه است بازدید کنند و همینطور علاقه مندان به خرید از دبی مال که نزدیک به هتل است خرید کنند. بهترین مزیت آن نزدیک بودن به مترو و فرودگاه بین المللی تنها با گذراندن هفت کیلومتر است.

آدرس :

– United Arab Emirates دبی Sheikh Zayed Rd –