هتل تاج پالاس دبی : این هتل پنج ستاره در شهر دیره دبب، خیابان همیشه شلوغ بیدارالرقه قرار دارد، مکانی که همیشه مملو از توریست تور دبی و تجار است. کارکنان آموزش دیده این هتل به چندین زبان فیلیپینی، روسی، رومانیایی، پرتغالی، اندونزیایی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی مسلط بوده و به صورت شبانه روزی هر امکاناتی که بخواهید فراهم میکنند. از امکانات و خدمات این هتل میتوان به پذیرش 24 ساعته، ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، خدمات خشکشویی و اتوشویی، صرافی، سالن آرایشگاه، نگداری از کودکان، سالن جلسه و کنفرانس، کرایه اتومبیل، اینترنت رایگان و فروشگاه هدایا و سوغاتی اشاره کرد.

هتل تاج پالاس دبی

اتاق های هتل تاج پالاس دبی

هتل تاج پالاس دبی 159 اتاق اجرایی، استاندارد، خانوادگی و سوئیت ها رویال، اجرایی و مخصوص معلولین برای توریست ها و گردشگران تور دبی ارائه میدهد. اتاق ها و سوئیت های این هتل به سبک کلاسیک طراحی شده و انواع امکاناتی که در طول سفر نیاز دارید، اعم از سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار، میزمطالعه، تلوزیون بزرگ، اینترنت رایگان، تلفن، گاوصندوق، آب معدنی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و نظافت روزانه به شما ارائه میشوند. همینطور تمامی اتاق ها بالکن اختصاصی بزرگ، رو به شهر دارند.

اتاق های هتل تاج پالاس دبی

رستورانها و امکانات تفریحی هتل تاج پالاس دبی

هتل تاج پالاس دبی رستوران های زیادی به همراه منوهای غذایی متنوع و مختلف دارد. رستوران بین زودیاک گریل استیک، رستوران گلدن دراگون غذاهای ژاپنی، رستوران چاینیز غذاهای چینی و رستوران بین المللی آن انواع دیگر غذاهای بین المللی به خصوص فرانسوی را برای میهمانان خود سرو میکند. از امکانات رفاهی این هتل میتوان استخر سرباز، سونا و جکوزی، سالن اسپا و ماساژ و سالن بدنسازی اشاره کرد.

رستورانها و امکانات تفریحی هتل تاج پالاس دبی

دسترسی های نزدیک به هتل تاج پالاس دبی

مراکز خرید بسیار خوبی از جمله دبی مال، مرکز تجاری جهانی، مرکز خرید سیتی سنتر دیره و برج العرب نزدیک به هتل تاج پالاس دبی هستند و توریست ها و گردشگران تور دبی میتوانند با استفاده از تاکسی به راحتی به هرکدام که میخواهند برسند. همینطور بازار طلا، بازار ادویه، موزه هریتیج و اماکن تاریخی و دیدنی دبی با فاصله بسیار کمی از هتل قرار دارند. ایستگاه مترو الرقه در فاصله ششصد متری و فرودگاهی بین المللی دبی یازده کیلومتر از هتل تاج پالاس دبی فاصله دارد.