هتل بیگ بگی تفلیس : اگر به جاذبه های تاریخی علاقه مند هستید، هتل سه ستاره بیگ بگی در منطقه تاریخی آولاباری قرار دارد. این هتل سال 2014 تاسیس شده و پذیرش و سرویس دهی آن به صورت شبانه روزی می باشد. یکی از ویژگی های مثبت و خوب این هتل کیفیت بالا در اتاق ها و سرویس دهی، و همینطور قیمت آن می باشد. و اما خدماتی که هتل بیگ بگی تفلیس به توریست ها و گردشگران تور گرجستان ارائه میدهد شامل فروشگاه هدایا و سوغاتی، کرایه اتومبیل، محوطه مخصوص استعمال سیگار، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، نظافت روزانه، صرافی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن پذیرایی، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ و ... می باشند.

هتل بیگ بگی تفلیس

اتاق های هتل بیگ بگی تفلیس

هتل بیگ بگی تفلیس به طور کلی دارای بیست اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون آلرژی
  • اتاق های VIP

در تمام اتاق ها و سوئیت های هتل بیگ بگی تفلیس، برای میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان امکانات بسیار خوبی نظیر سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، صبحانه در اتاق و ... ارائه شده اند.

اتاق های هتل بیگ بگی تفلیس

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بیگ بگی تفلیس

در رستوران های این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، اروپایی، محلی و گرجی همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می شوند. هر روز صبح صبحانه به صورت بوفه ای در رستوران آماده است. از امکانات سرگرم کننده این هتل برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان میتوان استخر سرپوشیده، زمین بازی، دوچرخه سواری و ... را نام برد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بیگ بگی تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل بیگ بگی تفلیس

فاصله هتل بیگ بگی تا میدان آزادی یک کیلومتر، تا ایستگاه متروی آراگولی صد متر و تا کلیسای ترینیتی ده دقیقه می باشد. همینطور فاصله بین این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین المللی ده دقیقه است.