هتل بیلگه بیچ باکو : هتل پنج ستاره بیلگه بیچ باکو، هتل بسیار باشکوه و زیبا، همراه با بهترین و باکیفیت ترین خدمات روز دنیا در این شهر است. همینطور معماری فوق العاده و زیبایی شبیه به کاخ پادشاهان دارد. از جمله خدماتی که این هتل پنج ستاره به میهمانان و توریست های تور باکو ارائه میدهد، میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، صندوق امانات، پرستاری از کودکان، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، آسانسور، حمل و نگهداری چمدان ها و ... اشاره کرد.

هتل بیلگه بیچ باکو

اتاق های هتل بیلگه بیچ باکو

اتاق ها و سوئیت های این هتل، از تراس اختصاصی خود به سمت دریای خزر چشم انداز بسیار زیبا و پانورامایی داشته و با رنگ های گرم و آرامش بخش دکور شده اند. خدمات و امکانات ای هتل برای میهمانان و توریست های تور باکو شامل سیستم تهویه هوا، مینی بار، میز مطالعه، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل بیلگه بیچ باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بیلگه بیچ باکو

در رستوران این هتل پنج ستاره، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، اروپایی، آذربایجانی و ... را همراه با موسیقی زنده برای توریست ها و گردشگران تور باکو سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل بیلگه بیچ باکو حمام ترکی، استخر روباز و سرپوشیده، سالن بدنسازی، پارک آبی، زمین بازی تنیس، بسکتبال، زمین کوچک فوتبال، اتاق مدیتیشن، اسپا و ماساژ، ساحل اختصاصی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بیلگه بیچ باکو

دسترسی های نزدیک به هتل بیلگه بیچ باکو

از این هتل پنج ستاره تا ساحل جمیرا 21 مایل فاصله دارد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله هفت مایلی از هتل بیلگه بیچ باکو می باشد