هتل بی ویو پاتایا : هتل بی ویو پاتایا یا هتل سیام بی ویو سابق، از هتل های خوب با فاصله بسیار نزدیک به ساحل است. این هتل در خیابان بیچ رود، مرکز شهر پاتایا قرار داشته و ساحل پاتایا درست روبروی آن قرار گرفته. هتل بی ویو پاتایا به صورت 24 ساعته توریست ها و گردشگران تور پاتایا را پذیرش کرده و خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، کرایه اتومبیل و موتور، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، خدمات خشکشویی و اتوشویی، اینترنت رایگان، پارکینگ، صرافی و ... را به بهترین نحو ارائه میدهد.

هتل بی ویو پاتایا

اتاق های هتل بی ویو پاتایا

هتل چهار ستاره بی ویو در خیابان بیچ رود، در کل 260 اتاق و سوئیت داشته که این اتاق ها و سوئیت ها به 76 اتاق دلوکس رو به دریا، 83 اتاق دلوکس رو به کوه، سه سوئیت دلوکس، شش سوئیت بی ویو و 87 اتاق دلوکس گاردن تقسیم میشوند. تقریبا همه اتاق ها تراس اختصاصی با منظره خاص و منحصر بفرد داشته و از امکانات یکسانی مثل مینی بار، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، میزمطالعه، صندوق امانات، چای ساز و قهوه ساز، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، اینترنت رایگان، سرویس دهی 24 ساعته به اتاق ها و ... برخوردار هستند.

اتاق های هتل بی ویو پاتایا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بی ویو پاتایا

این هتل چهار ستاره امکانات رفاهی خوبی مثل دو استخر روباز که کافه استخری نیز کنار آن ها قرار دارد، سالن اسپا و ماساژ، سالن ورزشی مجهز، زمین بازی تنیس، تنیس روی میز، سونا و جکوزی و ... داشته که میتواند توریست ها و گردشگران تور پاتایا در طول روز سرگرم کند. در رستوران های هتل بی ویو پاتایا انواع غذاهای چینی، دریایی، تایلندی و بین المللی را تست کرده و لذت ببرید.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بی ویو پاتایا

دسترسی های نزدیک به هتل بی ویو پاتایا

فرودگاه بین المللی پاتایا با فاصله 122 کیلومتری و مرکز شهر با فاصله یک کیلومتر از هتل بی ویو پاتایا قرار دارند. همینطور خیابان محبوب واکین استریت نیز یک کیلومتر با هتل بی ویو پاتایا  فاصله دارد.