هتل بی ویو لنکاوی : هتل چهار ستاره بی یو در منطقه کواه قرار داشته و از هر طرف خود به سمت دریا و تپه ها چشم انداز بسیار زیبایی دارد. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، مالایا و چینی مسلط بوده و امکانات و خدمات لوکس و خوبی به میهمانان و توریست های تور لحظه آخری مالزی ارائه میدهند. از خدمات این هتل میتوان پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، سالن های کنفرانس و جلسات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن آرایشی، صندوق امانات، صرافی، کرایه اتومبیل، فروشگاه هدایا و سوغاتی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... را نام برد.

هتل بی ویو لنکاوی

اتاق های هتل بی ویو لنکاوی

هتل بی ویو لنکاوی در مجموع 282 اتاق و سوئیت داشته که همگی فرش شده هستند و امکانات بسیار خوبی برای میهمانان و توریست های تور مالزی ارائه میدهند. این 282 اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت ها

برای تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره اینترنت بی سیم به صورت رایگان ارائه شده است. از دیگر خدمات و امکانات یکسان در اتاق ها میتوان به تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایش رایگان، نظافت روزانه و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل بی ویو لنکاوی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بی ویو لنکاوی

میهمانان هتل بی ویو میتوانند برای سرگرم کردن خود در هتل از امکانات رفاهی خوبی مثل زمین گلف، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، استخر روباز، آب گرم و ... استفاده کنند. رستوران فلامینگو هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، چینی، آسیایی و ... را سرو می کنند. همینطور به عنوان عصرانه غذاهای سبک، شیرینی جات های محلی و نوشیدنی های مختلف ارائه میدهد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل بی ویو لنکاوی

دسترسی های نزدیک به هتل بی ویو لنکاوی

هتل بی ویو چهار ستاره در لنکاوی، از ساحل دوازده دقیقه فاصله داشته و توریست های تور مالزی ارزان مالزی میتوانند پیاده به آن برسند. از فرودگاه بین المللی تا هتل بی ویو لنکاوی سیزده کیلومتر فاصله است.