هتل بونینگتون جمیرا لیک تاور دبی : هتل پنج ستاره بونینگتون جمیرا لیک تاور در یکی از بهترین منطقه های این شهر دبی، یعنی منطقه جمیرا قرار داشته و از جمله هتل های قدیمی دبی است. این هتل یکبار در سال 2009 بازسازی شده و طراحی و امکانات مدرن تری به خود گرفته است. توریست ها و گردشگران تور دبی با اقامت خود در این هتل پنج ستاره از امکانات و خدمات پیشرفته و بسیار خوبی نظیر پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن آرایشی زنانه و مردانه، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، حمل و نگهداری از چمدان ها و ... برخوردار خواهند بود.

هتل بونینگتون جمیرا لیک تاور دبی

اتاق های هتل بونینگتون جمیرا لیک تاور دبی

هتل بونینگتون جمیرا لیک تاور دبی به طور کلی دارای 208 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • سوئیت های اختصاصی
  • سوئیت های خانوادگی

این هتل پنج ستاره در اتاق ها و سوئیت های خود امکانات و خدمات بسیار خوبی برای میهمانان و توریست های تور ارزان دبی فراهم کرده تا خاطره خوشی از هتل بونینگتون جمیرا لیک تاور داشته باشند. تمام اتاق ها و سوئیت های هتل فضای بسیار بزرگی داشته و امکانات مدرن آن شامل حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، میز اتو، میز مطالعه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل بونینگتون جمیرا لیک تاور دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل بونینگتون جمیرا لیک تاور دبی

این هتل دارای چهار رستوران و کافی شاپ است. رستوران کاوندیش انواع غذاهای کلاسیک و اروپایی را همراه با عناصر عجیب و غریب شرق میانه سرو می کند. کافه بار آتورس نیز نوشیدنی ها و تنقلات مختلف و بار هیلیس نیز در تراس لیوان شراب و کوکتل ها را سرو می کنند. رستوران ایرلندی مکجتیگان، صبحانه های ایرلندی، آبجو و عصرانه های ایرلندی برای میهمانان و توریست های تور لحظه اخری دبی ارائه میدهند. از امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل میتوان به سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، تنیس و اسکی، ساحل، استخر، اسپا و ماساژ و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل بونینگتون جمیرا لیک تاور دبی

دسترسی های نزدیک به هتل بونینگتون جمیرا لیک تاور دبی

از این هتل پنج ستاره تا ایستگاه متروی لیک تاورز دبی پنج دقیقه فاصله است. دو فرودگاه ابوظبی چهل دقیقه و فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه تا هتل بونینگتون جمیرا لیک تاور دبی فاصله دارند.