هتل بودو استانبول : یکی از هتل های استانبول که بعد از بروز کردن امکانات و خدمات خود از سه ستاره به چهار ستاره تبدیل شد، هتل بودو بود. این هتل چهار ستاره با اینکه امکانات معمولی اما خوب را به سرویس دهی خود اضافه کرد، باعث شد تا توجه برخی از توریست ها و گردشگران تور استانبول از جهت دسترسی، امکانات و قیمت مناسب را به خود جلب کند. هتل بودو استانبول بخصوص برای علاقه مندان به تاریخ و باستان شناسی هتلی با دسترسی خوب به مناطق تاریخی استانبول است. همچنین اگر بیشتر وقتتان را در مراکز خرید میگذرانید، مراکز خرید بسیار خوبی مثل لاله لی، آکسارای و بازار بزرگ استانبول با فاصله ده دقیقه از هتل قرار داشته که با پیاده روی هم میتوان به آن ها رسید. با رزرو هتل بودو از تور استانبول ترنسفر فرودگاهی نیز برای شما ثبت خواهد شد. همینطور در هر ساعت از شبانه روز که به این هتل برسید پذیرش خواهید شد. اگر اشیا گران قیمت با خود دارید، میتوانید به راحتی به دست کارکنان هتل سپرده تا در صندوق امانات قرار دهند. همینطور در آخر سفر خود میتوانید از فروشگاه هدایای هتل بودو استانبول برای بستگان خود سوغاتی تهیه کنید. امکانات خوبی هتل بودو استانبول که برای توریست ها و گردشگران در نظر گرفته اند خدمات نگهداری از کودکان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، صرافی، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان در لابی، حمل و نقل چمدان برای شما و ... میباشد که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

هتل بودو استانبول

اتاق های هتل بودو استانبول

این هتل چهارستاره 46 اتاق و سوئیت با طراحی و دکوراسیونی با سبک ترکی داشته و با توجه به نیازهای شما اتاق های مناسب با شرایطتان به شما تحویل میدهد. اتاق های هتل بودو استانبول به صورت زیر ارائه میشوند :

  • سوئیت هایی برای ماه عسل
  • اتاق ها سه تخته
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های معمولی
  • سوئیت

با این حال، یک سری از امکانات و خدمات اتاق ها یکسان و استاندارد بوده مثل سیستم تهویه هوا مناسب، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم مورد نیاز خانه داری، حمام، اینترنت بی سیم، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، تلوزیون، مبلمان و تخت راحت، نظافت روزانه، خدمات شبانه روزی و ... میباشد. همینطور هتل بودو استانبول رستوران با منوی غذایی ترکی و بین المللی برای میهمانان خود آماده کرده و از برای صرف غذا از هتل خارج نشوید. برای رزرو تور ارزان استانبول از سایت لست تورز بازدید کنید.

اتاق های هتل بودو استانبول